וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: דמארי לא בסגל, דסה בהרכב האורחת

23.1.2018 / 18:14

הירוקים סיימו את ההכנות לקראת מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע, קהת ומאבוקה צפויים לפתוח, שלומי אזולאי על הספסל. דסה יפתח בכנף, קיארטנסון ובלקמן יחזרו ל-11 (ד', 21:00, 5+ לייב)

שמינית גמרהסתיים24/01/2018
מכבי חיפה
  • קהת (54)
  • סולליך (58)
  • רוקאביצה (76)
0
    מכבי תל אביב
    עומר דמארי , מכבי חיפה. ברני ארדוב
    שוב יישאר מחוץ לסגל. דמארי/ברני ארדוב

    מכבי חיפה:

    בצל השיחות על מאמן חדש שינחת בקרוב בארץ, מכבי חיפה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. למרות היכולת הטובה שגילה במשחקים בהם שותף, שלומי אזולאי יפתח שוב על הספסל. אזולאי כבר פתח במשחק הגביע הקודם מול הפועל תל אביב, אך מאז לא פתח בליגה.

    בנוסף לגילי ורמוט, שלא נמצא בסגל לאחר שאביו החל לנהל מגעים עם הפועל חיפה, גם עומר דמארי שוב לא בסגל מסיבות מקצועיות. בחיפה טוענים כי ורמוט לא יהיה בסגל עד מינוי המאמן, שיחליט אם הוא נשאר או ממשיך בקבוצה. משטרת ישראל המליצה להגיע כשעתיים עד שלוש שעות לפני המשחק. חניון P6 יוקצה לאוהדים הצהובים בלבד. הקופות לאוהדי האורחת יוצבו בצידו הדרומי של האיצטדיון וקופות לאוהדי חיפה בצדו הצפוני. המשטרה לא תאפשר הכנסת דגלי פריסה. כמו כן, תתבצע אכיפה מוגברת של חוק האלכוהול, וכן של רוכלות וספסרות מסביב לאיצטדיון. מסביב לשטח האיצטדיון ירשמו דוחות ותתבצע גרירה לרכבים שיחנו במקומות חניה מסומנים. בשער של חיפה יפתח עומרי גלזר, כשארנסט מאבוקה ועומרי בן הרוש יהיו המגנים. קאיו הודח מההרכב של הקבוצה לטובת רועי קהת. כשמי שימשיך לקבל קרדיט בחוד הוא סטפנוס אתנסיאדיס.

    מכבי תל אביב:

    ג'ורדי קרויף סיפר אחרי המשחק מול הפועל אשקלון כי אחת הסיבות בעטייה טרם צירף שחקן חדש, נובעת מן העובדה שהוא גם כך מתקשה להשאיר שחקנים מחוץ ל-18. לקראת משחק הגביע יצטרך ההולנדי להשאיר שני שחקנים טובים מחוץ לסגל אחרי שניק בלקמן וז'אן סילבן באבין סיימו לרצות עונש השעיה בגין צהובים והם מועמדים לפתוח בהרכב כפי שהיה במשחק הליגה מול מכבי חיפה לפני כשבוע. אלי דסה, שלא שיחק מול הירוקים בליגה, אמור לפתוח בכנף ימין. קרויף יצטרך להחליט אם להשאיר על הספסל את ברק יצחקי ואלירן עטר, שסייעו מאוד בניצחון על הפועל אשקלון אחרי שפתחו בהרכב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 14424

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully