וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: צ'ונג עבר גם את סנדגרן, פדרר התגבר על ברדיך

ניצחון 4:6, 6:7, 3:6 הפך את צ'ונג לקוריאני הראשון בחצי גמר גרנד סלאם. השוויצרי גבר על ברדיך 6:7, 3:6, 4:6 והם יתעמתו בחצי הגמר. האלפ ניצחה את פלישקובה, קרבר הביסה את קיז

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
עדיין לא שמט מערכה/רויטרס

שלב רבעי הגמר באליפות אוסטרליה נחתם היום (רביעי), עם ארבעת המשחקים הנותרים שהשלימו את תמונת חצי הגמר. אצל הגברים, רוג'ר פדרר ויון צ'ונג ניצחו במערכות חלקות וקבעו לעצמם דייט. אצל הנשים, סימונה האלפ גברה על קרולינה פלישקובה ואנג'ליק קרבר הביסה את מדיסון קיז.

seperator

גברים

רוג'ר פדרר (2) - תומאש ברדיך (19) 6:7 (1), 3:6, 4:6

האלוף המכהן עדיין לא שמט מערכה בטורניר ועלה ל-6:20 נגד אחד היריבים הוותיקים שלו. פדרר התחיל לא טוב, נשבר מהר ופיגר 4:1 בסט הראשון, אבל חזר בגדול והשתלט על המשחק לחלוטין בשובר השוויון. ברדיך שראה איך עוד משחק נגד פדרר בורח לו, איבד את רוחו, לא הצליח לחזור לעניינים והפסיד בהמשך.

יון צ'ונג - טניס סנדגרן 4:6, 6:7 (5), 3:6

הקוריאני (58 בעולם), שהדיח מוקדם יותר את נובאק דג'וקוביץ' והאחים זברב, גבר על האמריקאי (97 בעולם) בדרבי המפתיעים של הטורניר. צ'ונג בן ה-21 עבד קשה מול סנדגרן האגרסיבי, אבל הציג טניס חכם יותר וגמר את העבודה בתוך שעתיים ו-28 דקות. הוא הקוריאני הראשון בהיסטוריה שמגיע לחצי גמר של טורניר גרנד סלאם.

עוד בנושא

טניס סנדגרן מתמודד עם האשמות על נטיות פוליטיות קיצוניות
נדאל הפצוע פרש במערכה החמישית, צ'יליץ' מול אדמונד בחצי הגמר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יון צ'ונג טניסאי קוריאני עם טניס סנדגרן. GettyImages
ניצחון קוריאני בדרבי המפתיעים. צ'ונג וסנדגרן/GettyImages

נשים

סימונה האלפ (1) - קרולינה פלישקובה (6) 3:6, 2:6

אולי זה סוף סוף הולך להיות הגרנד סלאם של סימונה האלפ. הרומניה שמעולם לא זכתה באחד מארבעת הטורנירים הגדולים, התגברה בקלות יחסית על הצ'כית ועלתה לראשונה בקריירה לחצי הגמר במלבורן. ההתחלה דווקא לא בישרה להאלפ טובות והיא נקלעה לפיגור 3:0, אבל משם זו הייתה הצגה בכיכובה בלבד.


אנג'ליק קרבר (21) - מדיסון קיז (17) 1:6, 2:6

כמה שאנג'ליק קרבר אוהבת את אוסטרליה. אלופת 2016 עלתה למגרש למשחק קשה על הנייר, אבל התעללה באמריקאית המסכנה וגמרה את הסיפור בתוך 51 דקות בלבד. הגרמנייה שב-2017 הידרדרה אל מחוץ לטופ 20, בכל מקרה הבטיחה לעצמה חזרה לטופ 10. אגב, המאזן בין השתיים אחרי המשחק הזה עומד על 1:7 מוחץ לקרבר.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמניה. GettyImages
כמה שהיא אוהבת את מלבורן. אנג'ליק קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully