וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בפיפ"א: "יהיה שימוש בשיפוט וידיאו במונדיאל ברוסיה"

מארגני הגביע העולמי החליטו להכניס מצלמות למערך השיפוט לראשונה בהיסטוריה של הטורניר. סמנכ"ל הסחר של פיפ"א: "שימוש בטכנולוגיות בכדורגל זה דבר נפלא. זה תורם להגינות של הענף"

הגרלת מונדיאל 2018. אתר רשמי פיפ"א, אתר רשמי
חידוש במערך השיפוט. המונדיאל ברוסיה/אתר רשמי, אתר רשמי פיפ"א

בכירים בפיפ"א הצהירו היום (שני) כי במהלך משחקי המונדיאל ברוסיה בקיץ הקרוב ייעשה שימוש במערכת שיפוט הווידיאו. זאת לראשונה בהיסטוריה של הגביע העולמי. ההחלטה נתקבלה בישיבה מיוחדת שהתקיימה בנושא במשרדי הארגון.

סמנכ"ל הסחר של פיפ"א פיליפ דה קלוץ' אמר בהתייחסו לנושא: "אין לי ספק שיהיה שימוש במערכת הווידיאו במונדיאל. אני חושב שהשימוש בטכנולוגיות בכדורגל זה דבר נפלא כי זה תורם להגינות של הענף". דה קלוץ' הוסיף כי כרגע מתנהלים מגעים עם כמה חברות טכנולוגיה שעשויות לזכות במכרזים לאספקת מערכות הצילום למונדיאל. לדבריו: "חברות רבות הביעו עניין בנושא והן רוצות לשתף איתנו פעולה בהיבט הטכנולוגי".

מערכת שיפוט הווידיאו נכנסה לפעולה בליגות הבכירות ביבשת במהלך השנה האחרונה. חלק מהכדורגלנים הבכירים בעולם מתחו ביקורת על כך שהשימוש במערכת משנה את המשחק וגורם לו לאבד קצב ואיטי יותר. אחד המבקרים הגדולים ביותר של שיפוט הווידיאו הוא שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון שלא יגיע לגביע העולמי לאחר שאיטליה הודחה במשחקי הפלייאוף. בופון מתח ביקורת קשה על המערכת ואמר: "כל הסיפור לוקח הרבה זמן. בכלל לא חגגתי כשנתנו לנו פנדל כי עברו כבש שש דקות. הכדורגל הופך לכדור מים".

עוד בנושא
מאמן אנדרלכט: "היינו צריכים שחקן כמו קני סייף, הוא בחור מצוין"
וויצ'ך שצ'סני: "אני מצפה להישאר ביובנטוס לפחות 10 שנים"
ואלוורדה: "סבלתי ממסי כיריב, אבל עכשיו הוא כולו שלי. הוא הטוב בעולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully