וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחה מכרעת בין גילי ורמוט להפועל חיפה, מקורב: "מפסיד כסף בחוזהו נוכחי"

22.1.2018 / 7:49

חוזהו של הקשר מורכב מפרמיות, כך שהצעת כץ לשנתיים וחצי עשויה להיות רלוונטית. גורם בחיפה: "אף אחד לא שחרר אותו". ביקורת על אלאך: מבקר שחקנים, אך נמנע מלערוך שינויים עד הקיץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה מבהירים כי כל שחקן שירצה לעבור העונה לקבוצה אחרת, ואינו מחזיק בחוזה חייל, יצטרך לחתום על הסכם משפטי מחייב, "ויתור חוזה", על מנת לבצע את המעבר. בחיפה כבר הבהירו שלא ישתתפו בתנאי השכר, אולם שחקנים שיבקשו לעזוב מיוזמתם יצטרכו להתחייב לכך שלא תהיינה להם תביעות עתידיות נגד המועדון באשר לחלק מהתנאים שלהם. כזכור, מוחמד אלאך והמנכ"ל אסף בן דב, שנפגשו עם עומר דמארי, כבר הציעו לו לחתום על הסכם כזה במידה וירצה לעזוב, אך כעת במועדון מעבירים את מסר דומה גם לגילי ורמוט.

כפי שפרסמנו, הפועל באר שבע רוצה לצרף את ממן כבר בינואר. מתברר כי הפועל חיפה תרצה לצרף את ורמוט אם חנן ממן יעבור להפועל באר שבע כבר בחלון הנוכחי, ולא בקיץ, כך שנראה שעסקה אחת תלויה בשניה. יש לציין כי ורמוט לוקח גם את השיקול הכלכלי בחשבון. כרגע יואב כץ רחוק מלהבטיח לו חוזה של 380 אלף יורו לעונה, כפי שמובטח לו לעונה הבאה, ונראה כי הוא יצטרך לוותר על חלק משמעותי בחוזה אם יחליט לעבור.

יחד עם זאת, מקורבים לעסקה ציינו כי חוזהו של ורמוט במכבי חיפה מורכב מבסיס ומענקי נקודות שמהווים מרכיב חשוב ובמצב שבו הוא לא משחק, ורמוט אמור להפסיד עשרות אלפי דולרים, כך שגם זה נלקח בחשבון. "במצב הנוכחי, ורמוט מפסיד לא מעט כסף בחוזהו במכבי חיפה וזה נכנס למערכת השיקולים שלו", אמר מקורב לשחקן. יואב כץ החל בשיחות עם השחקן ומציע לו חוזה לשנתיים וחצי היום אמורה להיערך שיחה נוספת בעניין. בהפועל חיפה אומרים כי אם הצדדים יגיעו לסיכום, כץ יאשר לממן לעבור לבאר שבע כבר בינואר ויוכל גם להרוויח מהעסקה.

עוד בנושא

מכבי חיפה: ה"הסכם המשפטי" שהוצע לדמארי, החוזה של ורמוט. מדוע השניים ביציע?
הפועל באר שבע: ממן סיכם לארבע שנים, החתימה מתעכבת בניסיון להעבירו מיידית
מימר על סולומון: "אם ההצעה הייתה 'מסחררת' אותו, היינו מנסים לנטרל את זה"

גילי ורמוט. ברני ארדוב
יוותר על שכר? ורמוט/ברני ארדוב

בינתיים, במועדון יש מי שמעביר ביקורת על המנהל הטכני מוחמד אלאך, ששלח אצבע מאשימה לעבר השחקנים במהלך מפגש עם אוהדים אתמול. "הוא מבקר את היכולת של השחקנים, אבל אומר שהגיע לכאן כדי לא לעשות שינויים עד הקיץ. אם הקבוצה זקוקה לשינוי, תשנה", אמר אחד השחקנים. "איך השחקנים אמורים להתמודד עד סיום העונה? האמירה הזאת לא הייתה במקומה". אלאך הבהיר לאוהדים כי הוא לא מחפש שחקנים כרגע, ומתמקד בשחקנים הקיימים.

בחיפה שוקלים לערוך שינוי במחלקת הסקאוטינג בקיץ. כפי שפרסמנו, אחרי שהחליטו לעבוד בשיתוף פעולה עם איגביני יעקובו, שינחית מספר שחקנים להתרשמות במהלך השנה, ייתכן שישתלבו שחקני עבר נוספים. כזכור, ג'ובאני רוסו ואחרים הוזכרו כמועמדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully