וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר פסגות: במכבי תל אביב מרוצים מעטר ולא מוותרים על ינואר

22.1.2018 / 7:00

אחרי העלייה למקום הראשון, הצהובים שמחים מהחלוץ שכבש, בישל וחזר לעצמו. למרות החגיגות, קרויף דואג מההגנה בקרנות: "לא מספיק גבוהים". יצורפו שחקנים במקום סושיץ' ורודריגס?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. מכבי תל אביב עדיין מנסה לדוג שחקן. סושיץ' ורודריגס מועמדים לעזוב

האפשרות שמכבי תל אביב לא תתחזק בשחקנים עד סוף החודש, בהחלט קיימת והופכת לסבירה. "אנחנו לא דוחפים כמו משוגעים לצירוף שחקנים חדשים", הסביר אמש ג'ורדי קרויף את פשר העובדה שלמרות שנותר קצת יותר משבוע לסגירת חלון ההעברות של חודש ינואר, מכבי תל אביב טרם צירפה אפילו שחקן אחד. "אם יגיע משהו ממש מיוחד נלך עליו, אבל אם לא אנחנו נישאר עם הסגל שיש לנו וכבר הוכח שהסגל הזה מספיק טוב", הוסיף קרויף. "כשאני מכין לפני כל משחק את רשימת 18 השחקנים שיתלבשו ורואה אילו שחקנים אני משאיר מחוץ לסגל, אז אני אומר לעצמי: 'וואו, אילו שחקנים טובים לא מתלבשים'. בסופו של דבר אם יגיע מישהו זה יהיה כדי לעזור לשחקנים הטובים שיש לנו". ולמרות דבריו של קרויף, ידוע שמכבי תל אביב מכוונת עדיין לשחרור טינו סוון סושיץ' וחוסה רודריגס כדי לצרף שחקנים אחרים במקומם. אלא שעד כה לא נמצאו הקבוצות שיקלטו את שני הקשרים הבינוניים שמכבי תל אביב הביאה ולכן אין עדיין לקרויף את המקומות הפנויים להנחית לתוכם שחקנים חדשים.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון ועלתה לפסגה
ג'ורדי קרויף: "מה שמשנה זה איפה נהיה בסיום העונה. זה מרתון"
הפועל באר שבע: ממן סיכם לארבע שנים, החתימה מתעכבת בניסיון להעבירו מיידית

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
מרוצה ממה שיש לו? ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

2. שוב הקרנות מכריעות את הצהובים

מכבי תל אביב נקלעה אתמול מול הפועל אשקלון לפיגור מוקדם ושוב זה קרה לה משער שהובקע אחרי כדור קרן. למכבי תל אביב, וזה כבר ידוע לכל הקבוצות בליגה, בעיה קשה מאוד להתגונן מול כדורי קרן ומצבים נייחים. "תאמינו לי שאנחנו עובדים על זה הרבה מאוד באימונים", סיפר אמש קרויף. "הבעיה היא שיש לנו קבוצה לא גבוהה במיוחד. החלטנו ללכת על קבוצה יותר נמוכה שתשחק יותר כדורגל ותשלוט יותר זמן בכדור. הפתרון שצריך להיות הוא להימנע כמה שיותר ממצבים נייחים ומקרנות. לא קיבלנו הרבה מדי שערים מהמצבים האלה אבל אני בהחלט מודה שיש לנו כאן בעיה וגם אם השחקנים שלנו יאריכו את השיער וייראו קצת יותר גבוהים, זה לא יעזור לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

3. הקאמבק של עטר. ההתפזרות של ייני

שחקני מכבי תל אביב הלכו אחרי המשחק אל הקהל ביציע המזרחי. אלירן עטר נקרא לתת הדרן סולו. עטר היה מעורב בכל גול אתמול. הוא בישל לאופיר דוידזאדה, החל את המהלך בדרך לשער שבישל אייל גולסה לברק יצחקי וקינח בפנדל שכבש ללא דופי. רק לפני שבוע, אחרי המשחק בחיפה, נפוצו שמועות על תקרית בין עטר לג'ורדי קרויף. אותן שמועות הוכחשו נמרצות על ידי כל הגורמים הקשורים לעניין ונראה שמדובר בעטר אחר מזה שהיה בקדנציה הקודמת שלו במכבי תל אביב. הוא הרבה יותר סבלני ומבין שיש גם משחקים בהם הספסל יהיה חברו הטוב ביותר. באשר לפנדל שהוא בעט אמש, קרויף סיפר כי עטר היה הראשון ברשימה שהוא הכין לשחקנים למקרה שיישרק פנדל לזכות מכבי תל אביב.

"אין לי גם בעיה שהשחקנים ביניהם יסגרו מי בועט תוך כדי המשחק", גילה, "אם הבועט שהיה צריך לבעוט לא מרגיש בנוח ולא רוצה לקחת את הבעיטה. אני מאוד מכבד את הדעה של השחקנים שלי". בעוד שעטר כבש את הפנדל והרג את המשחק לטובת מכבי תל אביב, הקפטן שרן ייני היה עסוק בדקות רבות של המחצית השנייה בלהסביר לקרויף כל מיני דברים הקשורים למשחק ההגנה של הקבוצה. "היתה איזו מחלוקת על האופן שבו צריך להגן מול התקפות מתפרצות", העיד קרויף. "אנחנו נשב על הוידאו ונראה מי צדק באבחנה שלו".

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. יוסי ציפקיס
הרבה יותר סבלני. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

4. דוידזאדה כובש ומרגש

אופיר דוידזאדה צימרר אתמול במסיבת העיתונאים בסיום המשחק כשסיפר שהוא מקדיש את השער הלא שכיח שכבש לאחיין של רעייתו, ליאל אלמקייס, שנהרג בתאונת דרכים לפני כשבוע כאשר רכב המשפחה התנגש בגמל ואלמקייס בן ה-13 נהרג במקום. "חשבתי עליו מיד אחרי שכבשתי", סיפר דוידזאדה. "אני מקווה שזה עשה לו טוב. אולי השער שלי שימח אותו במקום בו הוא נמצא בשמיים. הילד הזה היה ילד ממש טוב. הוא אהב אותי וכואב לנו מאוד האובדן שלו".

5. 20 אחוז מאוהדי מכבי תל אביב לא הגיעו

למעלה מאלפיים בעלי מנויים של מכבי תל אביב נותרו אתמול בבתיהם. התענוג המפוקפק שטמון בהגעה המעיקה לאצטדיון בנתניה, השאיר רבים מול הטלוויזיה. פחות מ-8,500 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו כדי לראות את הקבוצה שלהם עולה לראשונה למקום הראשון אחרי 48 שבועות וגם הנתון הזה לא הצליח לגרום לרבים להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully