וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מעכבת את עסקת חנן ממן כדי להחתימו מיידית

22.1.2018 / 6:30

הקשר כבר סיכם את תנאיו לארבע עונות, באלופה מאמינים שהפועל חיפה תסכים לעסקה בינואר ובשל כך לא מחתימים אותו רשמית. אם ורמוט יעבור לקבוצה של יואב כץ, ממן ישוחרר. אופציה נוספת היא טרייד

מערכת וואלה!

בווידאו: חיים סילבס בראיון ל"טוכמן וחמי"

חנן ממן סיכם סופית את כל תנאיו בהפועל באר שבע וישחק בשורותיה לפחות מתחילת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי ממן בן ה-28 סיכם את כל התנאים הכספיים והסוציאליים לארבע עונות, כשהבהיר לראשי האלופה שמבחינתו הוא מוכן לחתום כבר כעת על החוזה. החתימה מתעכבת בשלב זה בשל העובדה שבבאר שבע מנסים להקדים את המעבר של ממן ולהשלים אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. בהפועל חיפה עשויים לדרוש שחקן בתמורה, כשדור אליהו וניב זריהן הוזכרו.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע פועלת לצרף את חנן ממן כבר בינואר, יואב כץ הגיב: "זה מועדון קר, חנן צריך את החום שלנו"
מדד הכיסא החם: האם לברק בכר נגמרו הטריקים בעונה השלישית שלו בהפועל באר שבע?
אם יחזור לשחק בספרד, איסק קואנקה ידרוש שכר גבוה ב-25 אחוזים משכרו הנוכחי בהפועל באר שבע

חנן ממן שחקן הפועל חיפה נוגח. ברני ארדוב
יגיע לטרנר, השאלה אם זה יהיה עכשיו או בקיץ. חנן ממן/ברני ארדוב

כפי שפרסמנו אתמול, בבאר שבע מקווים לשכנע את יואב כץ להשלים את העסקה כבר בינואר, עוד בטרם ממן הופך לשחק חופשי ומשתחרר ללא תמורה. במועדון מבינים שגם בהפועל חיפה לא מתלהבים מהרעיון שממן ישחק חצי עונה בקבוצה בזמן שהוא יודע שישחק בבאר שבע בעונה הבאה, בייחוד כשהקבוצות מתחרות זו בזו במאבקי הצמרת.

ניר קלינגר צפוי לדרוש מכץ חיזוק משמעותי אם ממן יעזוב, כשבבאר שבע בכל מקרה משוכנעים שניתן יהיה להשלים את העסקה כבר בינואר ויגבירו מאמצים בימים הקרובים. "יואב ירצה להרוויח כסף על ממן אחרי שכבר איבד אותו פעם בלי להרוויח", אמר גורם המעורה בפרטים. "הוא ישחק בבאר שבע בכל מקרה בעונה הבאה כי הכול סגור, אז עדיף ליואב לשחרר אותו ולהרוויח כבר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully