וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה לצרף את ממן כבר בינואר. כץ: "זה מועדון קר"

האלופה החלה במו"מ עם הקשר לקראת הקיץ, אך מעוניינת לבצע את ההעברה כעת ומוכנה להציע פיצוי כספי להפועל חיפה. הבעלים הגיב: "מניח שלתחרות איתנו בצמרת יש השפעה על הפנייה לחנן"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תום זואילי

הפועל באר שבע תנסה להעביר את חנן ממן לשורותיה עוד בחודש ינואר. כידוע, הקבוצה פתחה עם קפטן הפועל חיפה במשא ומתן לקראת מעבר עם תום חוזהו בקיץ הקרוב, אך לוואלה! ספורט נודע שאם העניינים ייסגרו עד תום מועד ההעברות, בבאר שבע יפנו בבקשה להפועל חיפה לרקום עסקה שתעביר את הקשר בחלון הנוכחי. במועדון יבהירו ליואב כץ כי אם העניינים ייסגרו הוא ממילא לא יקבל סכום כספי שכן מדובר בשחקן חופשי, ויציעו לו לקבל תשלום בינואר כפיצוי. גורמים בבאר שבע אמרו שההצעה לא תהיה גבוהה, אך מקווים שכץ יעדיף אותה מאשר להחזיק שחקן שסגור בקבוצה אחרת לעונה הבאה ולא לקבל עליו כל תמורה בקיץ.

ממן שוחח לראשונה עם נציגי הפועל באר שבע, שביקשו אישור מהפועל חיפה בטרם הפנייה. הקשר מחזיק בהצעה להאריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית עם שיפור של יותר מ-20 אחוזים משכרו הנוכחי, בהסכם לשלוש שנים.

עוד בנושא:
מדד הכיסא החם: האם לברק בכר נגמרו הטריקים?
אם יחזור לספרד, איסק קואנקה ידרוש שכר גבוה ב-25 אחוזים
בלגן בהנהלת הפועל חיפה, הישאם כיוון חתם לעונה נוספת

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מבוקש. חנן ממן/ברני ארדוב

"הפועל באר שבע זה מועדון קר, וחנן צריך את החום. את החום הזה הוא יכול לקבל רק בהפועל חיפה", אמר לוואלה! ספורט יואב כץ בתגובה למשא ומתן שמנהל הקפטן שלו עם האלופה. "אני מדבר עם חנן כמעט כל יום, לי לא ידוע שהוא סגר שם. אני מקווה ומאמין שבסופו של דבר הוא יהיה מספיק חכם כדי לקבל את ההצעה של הפועל חיפה. באף מקום בקריירה ממן לא הצליח כפי שהצליח בהפועל חיפה. ברוב המקרים כשלוקחים החלטות שקשורות רק לכסף הן לא תמיד נכונות. בארה"ב הכסף הוא הדבר הרביעי בחשיבותו בחיים ולא במקום הראשון. ממן קיבל כאן הכרה כשחקן מוביל, כמו שלא יקבל באף מקום אחר. אני מניח שלעובדה שבאר שבע מתחרה איתנו בצמרת יש השפעה על הפנייה לממן".

ממן בן ה-28 נחשב לאחד השחקנים המובילים של הפועל חיפה העונה. הוא משמש כקפטן הקבוצה ותרם ארבעה שערים וחמישה בישולים שסייעו לקבוצתו להיות חלק מצמרת ליגת העל ואף להוליך את הטבלה במשך כמה מחזורים. זו הקדנציה השנייה של ממן בקבוצת נעוריו, כשבתווך שיחק גם בהפועל תל אביב, ואסלנד בוורן הבלגית ובית"ר ירושלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם דור מלול. אדריאן הרבשטיין
"בארה"ב הכסף הוא הדבר הרביעי בחשיבותו בחיים ולא במקום הראשון". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully