וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "ורמוט לא יהיה בהפועל תל אביב. לא יכולתי לשתוק על מכירת מלמד"

מאמן הפועל תל אביב התארח ב"טוכמן וחמי": "אם נעלה ליגה, נצטרך לעבור מהפך. מכבי פתח תקוה? לא יכולתי לעצור את מכירת אלו, אבל על מלמד הטלתי וטו". וגם: מדוע הוא לא הגיע לבית"ר ירושלים

מערכת וואלה!

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, התראיין היום לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי" ודיבר על הקבוצה ממתחם חודורוב, מכבי פתח תקוה, הסיבות שהובילו לעזיבה שלו את הקבוצה ממלאבס וגם אלי טביב.

על הלחץ: "הפועל תל אביב מועדון גדול ותמיד מצפים ליותר. זה דבר חיובי מבחינתי, כי השאיפות גבוהות. אני לא מזלזל במועדונים קטנים, אבל כשהציפיות הן להישאר בליגת העל או אולי לתפוס איזו עונה בליגה הלאומית - זה פחות מעניין אותי. זה חלום בשבילי להיות במועדון כזה, כשיש אתגר וציפיות"

על השאלה מדוע הוא לא בבית"ר ירושלים למרות שהיו דיבורים על כך שאלי טביב רוצה אותו: "כדי לשמור על מעמד המאמן אני לא אגיד. תראו, עבדתי עם אבי לוזון, אבל כל ההחלטות במכבי פתח תקוה היו שלי בלבד. עבדתי עם איזי שרצקי וזה לא קל, האחים ניסנוב לא קלים, אבל אני יודע להסתדר עם כולם. כולם מביעים דעות, זה בסדר ולגיטימי, אבל בסופו של דבר כל ההחלטות היו שלי בלבד".

על מכבי פתח תקוה: "ברגע שיש זרים טובים, הם עושים את הקבוצה. קוויאר, רומאריו פירס, אליסון, רומן - הם עשו את השינוי ואז שחקנים כמו דור אלו וגידי קאניוק נסחפו אחריהם. את המכירה של דור אלו לא יכולתי לעצור. זו הייתה עסקה שמכניסה הרבה כסף למועדון, השחקן רוצה לעזוב למועדון גדול ולהרוויח פי 18, אני לא יכול לעצור את זה. ברגע שזה הגיע לגיא מלמד - ופה הטלתי וטו - אמרתי תודה רבה. יש דברים שאי אפשר לעבור עליהם, לא קמתי והלכתי אחרי איזה הפסד. יש מקרים שמאמן לא יכול לספוג יותר".

על הפועל תל אביב: "אין שום שיחות על הארכת חוזה כרגע. גילי ורמוט לא יהיה בהפועל תל אביב. אני לא אדבר על הסגל, זה הסגל שיש כרגע. בהנחה שנעלה ליגה, נצטרך לעבור מהפך ולהתחזק בשחקנים בכירים. הפועל תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להיות עוד קבוצה בליגת על".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"זרים טובים סוחפים את הישראלים אחריהם". רפואה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully