וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בהפועל תל אביב: "ניצחון של אופי, חייבים לדעת לבנות על זה"

21.1.2018 / 9:41

האדומים ניצחו לראשונה בארנה בירושלים, אחרי שיצאו מפיגור 19 הפרש ברבע השלישי. מחמאות למקניל ובנקס. גפני הסביר את החגיגות שלו בסיום: "בא לכל מקום כדי לנצח, לא משנה מי היריבה"

one

בתום אחד המשחקים הדרמטיים שנראו העונה בליגת העל, גברה אמש (שבת) הפועל תל אביב על הפועל ירושלים 85:89 בבירה. הקבוצה של דני פרנקו פיגרה ב-19 נקודות הפרש, 71:52, באמצע הרבע השלישי, אלא שאז החלה בקאמבק ויצאה לריצת 14:37 שנגמרה עם ניצחון היסטורי של האדומים מהמרכז בארנה.

לא מעט שחקנים זכו למחמאות על הקאמבק המרשים, שבא אחרי כמעט 30 דקות לא טובות של כדורסל מצד הקבוצה של פרנקו, אך עיקר הפרגונים הגיעו לג'רל מקניל, שקבר את השלשה המכריעה בסיום ואדריאן בנקס שהיה יוצא מן הכלל ברבע האחרון, "זה ניצחון של אופי, לא ניצחון רגיל", אמרו במועדון בסיום, "חבורה של גברים נתנה את הלב ויצאה מבור גדול. חייבים לדעת על לבנות על זה להמשך".

שחקני הפועל תל אביב עם ג'רל מקניל. ברני ארדוב
ניצחון של אופי. ג'רל מקניל/ברני ארדוב

טוני גפני היה יעיל מאוד בסיום, וחגג בצורה קצת יוצאת דופן נגד קבוצתו לשעבר, "היו לי שנתיים בלתי נשכחות פה, זה מקום שישאר לי בלב, ולא רק בגלל כדורסל, אני אוהב את העיר הזאת, הבן שלי נולד פה, זה מקום שישאר לי אהבה אליו, ואני לא יודע כמה הזדמנויות יהיו לי לשחק פה", סיכם גפני, "הייתי מאוד מאוכזב ממה שהראינו במחצית הראשונה, ידעתי שאנחנו טובים יותר. החברים שלי שיחקו עם תשוקה במחצית השנייה והתחלנו גם לקלוע, זה מקום מיוחד בשבילי לשחק בו. אני הולך לכל משחק כדי לנצח, לא משנה אם אני משחק נגד הפועל ירושלים, מכבי או גליל, זה מקום מאוד מיוחד בשבילי. המשחק האחרון שלי פה לא זכור לי בצורה טובה".

על הנעשה בחדר ההלבשה במחצית, אחרי שספגו 59 נקודות, אמר הפורוורד, "לא אמרנו הרבה דברים במחצית השנייה, היינו קצת בשוק, הם קלעו את הכדור מצוין, לא היינו אגרסיביים מדי. לא ראיתי את דני פרנקו חסר מילים יותר מדי פעמים, הוא היה מוכן ליסוע הביתה והיה כל כך מאוכזב מאיך שנראינו. זאת הייתה בדיקת אומץ. הפסד בינואר לא ישבור אחד, המחצית הראשונה זה לא משחק שאנחנו רוצים להגיע אליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully