וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נוריס קול לא אחד שיודע לשמור על הרגשות לעצמו"

21.1.2018 / 8:34

גורמים בהנהלה התייחסו למתיחות בין הגארד האמריקאי למאמן נבן ספאחיה: "נוריס כבר החזיר הערה בעבר". אכזבה מאיתי שגב אחרי ההפסד לגליל: "חלק אמרו שאולי הוא עשה בכוונה"

one

1. מכבי תל אביב ממשיכה בחוסר היציבות שלה, לאחר שהפסידה אמש (שבת) בתוצאה 94:91 להפועל גלבוע גליל. בקבוצה ציינו כי קיימת עייפות בגלל הלו"ז הצפוף, אולם המאמן נבן ספאחיה הדגיש בפני השחקנים בכעס כי לא מקובל עליו ההבדל ביכולת בין היורוליג לליגה, לא כל שכן 23 איבודים. "צריך לגשת למשחק בדרך הנכונה. איבדנו כדורים, אי אפשר להציג כדורסל כזה. צריך לטפל נכון בכדור", הוסיף ספאחיה לתקשורת.

השבוע צפוי למכבי תל אביב משחק אחד בלבד: ביום שישי נגד מילאנו. המאמן ספאחיה הלין לא אחת שאין לו זמן לערוך אימונים בכדי לתקן בעיות מקצועיות בקבוצה, אולם נראה כי בקבוצה יצטרכו לפתור גם לא מעט בעיות הקשורות בחדר ההלבשה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ייקובן בראון מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. יוסי ציפקיס
השבוע הלו"ז פחות צפוף. דיברתולומאו בהפסד אתמול/יוסי ציפקיס

2. סאגת איתי שגב רחוקה מלהסתיים: הסנטר קיבל אתמול 8 דקות וגורמים בהנהלה כעסו על התצוגה שלו. נראה ששוררת לא מעט חשדנות בין הצדדים וגורם במועדון אמר אמש: "איתי הדאיג אתמול לא מעט אנשים במכבי. חלק אמרו שאולי הוא עושה את זה בכוונה אחרי כל מה שקרה. אולי הוא מנסה להשיג ככה דרך לצאת מהקבוצה".

גם המאמן ספאחיה רמז על שגב כשאמר אמש אחרי המשחק : "מפחיד אותי ששחקנים שלא שיחקו או לא היה להם צ'אנס מול הכוכב האדום, שיחקו כדורסל נורא. זה לא קשור לקליעה שלהם, אלא למלחמה לריבאונד וטיפול בכדור". במכבי ציינו בשיחות פנימיות כי חוסר שביעות הרצון של השחקן בעייתית גם בגלל שהוא מאייש את תפקיד הקפטן.

שגב עשוי לבקש להשתחרר שוב, למרות שהקבוצה סירבה לו בפעם הקודמת. אולם לאור המתיחות בין הצדדים, לא בטוח כלל הוא ימשיך. במקרה כזה המועמד הראשי לקבלת תפקיד הקפטן הוא ג'ון דיברתולומאו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את מכבי תל אביב 91:94 ביד אליהו

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
ביקור את השחקנים בחריפות. ספאחיה/יוסי ציפקיס

3. לא רק גזרת שגב סוערת. גורמים בקבוצה מספרים על חוסר שקט מתמשך בגזרת ספאחיה-נוריס קול. "ספאחיה הוא מאמן דומיננטי, הוא יודע להעביר מסר לקול או לכל שחקן שהוא רוצה - בפני כל הקבוצה. רוב השחקנים 'מחליקים' את זה , אבל נוריס לא בחור ששומר דברים לעצמו. הוא יודע להראות או להגיד שהוא לא מרוצה", אמרו בקבוצה.

אמש המאמן כבר הלין על קול בפומבי כשאמר לאחר המשחק: "נוריס קול הוא אחד מהשחקנים שהגיעו למשחק הזה בגישה הלא נכונה ולכן הורדתי אותו לספסל". הגארד עצמו נראה נסער על כך שהורד לספסל.

גורמים בקבוצה מספרים: "יש לא מעט אגו. אם נוריס לא משחק, הוא ידע להביע את מה שהוא מרגיש, להגיד משהו בחדר ההלבשה, לגשת לאחד מאנשי הקבוצה או לשוחח על זה עם שחקנים אחרים. קרה לא אחת שספאחיה העמיד את נוריס במקום על טעות בניהול המשחק, בריבאונד. כשהוא מעיר נוריס יודע 'לעשות פרצוף' לא מרוצה, יצא גם שהוא 'זרק' הערה בתגובה".

שחקן  מכבי תל אביב נוריס קול. יוסי ציפקיס
הרבה אגו. קול/יוסי ציפקיס

4. ג'ון דיברתולומאו סיכם את ההפסד אמש: "מתחילת המשחק גליל הייתה אגרסיבית יותר מאיתנו והכתיבה את קצב המשחק בלא מעט חלקים ממנו. לא הצגנו את רמת האנרגיה הנדרשת בבית שלנו, מול האוהדים שלנו. מאכזב איך ששיחקנו, נלמד מכך. אנחנו חייבים להבין מה עשינו לא טוב ואיך נשנה את זה. יש לנו כמה דברים לתקן ורק אז נעבוד לקראת מילאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully