וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: בלאט עוקץ את קליבלנד, השוער שכבש משלושת רבעי מגרש

הישראלי ניצל את משחק האולסטאר בטורקיה כדי ללגלג על ההגנה של האקסית מה-NBA. שוער לוגו סיפק ביצוע מרהיב מ-65 מטר, וגם: צפו בעודד קטש מלהטט לצד כוכבי העבר של אירופה ובמפגן של אוהדי אייאקס

צילום מסך

דיוויד בלאט עוקץ את האקסית

הישראלי שמאמן את נבחרת האירופאיים באולסטאר הטורקי התראיין רגע לפני המשחק ואמר: "אני לא חושב שתהיה לנו בעיה לקלוע, אני רק תוהה איך נשמור על מישהו. אני מקווה שלא נאפשר ליריבה לקלוע כפי שהקאבס עשו אמש" - עקיצה על 148 הנקודות שקליבלנד של טיירון לו ספגה בבית מול אוקלהומה סיטי. בסוף, אגב, חטף בלאט 151 נקודות - שלוש יותר מלו וקליבלנד.

השוער שכבש משלושת רבעי מגרש

הקטע הזה מהליגה הספרדית השנייה הפך ויראלי בשעות האחרונות: שוער לוגו עם ביצוע מרהיב ומפתיע לשער של ספורטינג חיחון. האמת? ההתלהבות מוצדקת לחלוטין. מתי לאחרונה ראיתם שוער כובש מ-65 מטר, בדיוק ובאמנות כזאת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הגול הזה הזכיר לנו עוד גולים גדולים של שוערים

ככה נראו אוהדי אייאקס אמש באימון (!) המסכם לקראת הקרב הגדול מול פיינורד

עודד קטש מלהטט לצד כוכבי העבר של אירופה

שלשום אמור היה לחגוג סשה גומלסקי המנוח יום הולדת ל-90, אז לרגל המאורע אירוע מיוחד: משחק בין אגדות צסק"א לבין אגדות שאר אירופה. נבחרת צסק"א כללה את סרגיי בזארביץ', זכאר פאשוטין, ייבגני קיסורין, אנדריי פטיסוב, מיכאיל מיכאילוב, אלכסיי סברנסקו, גורדן גיריצ'ק, תאו פפאלוקאס, אנטואן ריגודו, מתיאש סמודיש, מירסאד טורצא'אן וראמונס שישקאוסקאס. בנבחרת שאר אירופה הופיעו בין היתר איברהים קוטלואי, דיאן בודירוגה, פראגיסקוס אלברטיס, ראשו נסטרוביץ', גרגור פוצ'קה וגם אחד העונה לשם עודד קטש, שהפגין ביצועים לא רעים בכלל, במיוחד בכל הקשור לאסיסטים.

צפו בתקציר המשחק

מייקל קאריק משלהב את אוהדי יונייטד - ביציע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully