וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה סטראמצ'יוני: "לא הייתי מרוצה מטל בן חיים ואמרתי לו את זה"

מאמנה של ספרטה פראג סיפר בראיון לתקשורת המקומית שלמרות האכזבה, הוא עדיין מאמין בישראלי: "הוא עובד קשה. עליו לקבל את האתגר". 1:3 לקבוצתו של אברהם גרנט בליגה ההודית

אתר רשמי

טל בן חיים הגיע לספרטה פראג כשחקן הרכש היקר ביותר בתולדות הליגה הצ'כית עד אותה עת, אך עד כה הדברים לא הולכים לכיוונו. ב-13 משחקים בכל המסגרות הוא לא כבש ובישל שער אחד בלבד. למרות הכל, מאמנו, אנדראה סטראמצ'יוני האיטלקי, דיבר עליו היום (שישי) בראיון בהתפרסם בצ'כיה וסיפר כי הוא עדיין מאמיו ביכולותיו של הישראלי.

"אני חייב להיות כנה בנוגע לטל בן חיים. לא הייתי מרוצה מהיכולת שלו בחצי הראשונה של העונה", פתח ואמר המאמן. "הציפיות היו גבוהות, וטל היה מודע לכך. לא הייתי מרוצה ואמרתי לו את זה. כעת בזמן הפגרה הוא עובד מאוד קשה. הוא מבצע הכנה טובה לקראת המשך העונה. עליו לקבל את האתגר ולנסות להרשים. אני מאמין בו". בן חיים כבש צמד השבוע בניצחון 1:4 של הצ'כים על טיאנג'ין הסינית של פאולו סוזה במשחק ידידות, ויקווה להמשיך את הכושר הטוב גם כשהליגה הצ'כית תחזור מפגרה.

עוד בנושא:

ליגיונרים: צמד לטל בן חיים בניצחון ספרטה פראג
עדיין אין חוזה חדש: זהבי מחכה לגוואנגז'ו, סוזה מפנטז על צירופו
מרואן קבהא: "אני אחד מהקשרים הטובים בארץ, מי שתיקח אותי תרוויח"

אברהם גרנט. GettyImages
ניצחון שני. אברהם גרנט/GettyImages

* קבוצתו ההודית של אברהם גרנט, נורת'איסט יונייטד, ניצחה היום 1:3 את השנייה בטבלה צ'נאי והשיגה ניצחון שלישי העונה. החלוץ המקומי סמינל דונל כבש שלושער (42, 46 ו-68) וסידר לגרנט ניצחון על קבוצתו של ג'ון גרגורי בה משחקים שחקני ליגת העל לשעבר ג'וד נורו ורנה מיחליץ'. גרנט הגיע כיועץ מקצועי, אך מאז שהגיע ירד לקווים וניהל עד כה שלושה משחקים וניצח פעמיים. קבוצתו עדיין מדורגת במקום ה-9 עם 10 נקודות, זכר לפתיחת העונה הגרועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully