וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: דרבי האדומות בירושלים, גלבוע/גליל ביד אליהו

19.1.2018 / 20:09

המחזור ה-14 ייפתח כשהפועל תל אביב תנסה להפתיע בחוץ את הפועל ירושלים (20:30, ספורט 5). מכבי תל אביב, ללא בולדן ותומאס, תארח את הקבוצה של בית הלחמי (18:30, ספורט 5)

one

משחקי המחזור ה-14 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקי צמרת. הפועל ירושלים, שנמצאת בתקופה טובה מאוד אחרי ההדחה מאירופה, תקווה להמשיך את הריצה שלה בליגה כשתארח את הפועל תל אביב המשתפרת (84:100 לירושלים בדרייב אין בסיבוב הראשון). מכבי תל אביב תרצה לרשום רצף של ניצחונות כשתארח את גלבוע/גליל (72:74 למכבי תל אביב בגן נר בסיבוב הראשון) שנעצרה מעט בשבועות האחרונים.

שחקן הפועל ירושלים רונלד רוברטס. ברני ארדוב
חוזר לסגל. רונלד רוברטס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

אחרי שלאורך שנים התקשתה הפועל ירושלים להתאושש אחרי ההדחה מאירופה ויצאה לרצף הפסדים בליגה, השנה התמונה השתנתה והאדומים עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים מאז שסיימו את דרכם ביורוקאפ. בירושלים צלחו בשבוע שעבר עוד מבחן שסומן כמוקש כשגברו בצורה משכנעת על מכבי ראשון לציון בחוץ, וכעת הם רוצים למשוך את המומנטום כמה שאפשר, כשהמטרה הגדולה בתקופה הקרובה הוא שבוע גביע המדינה בחודש הבא. טרנס קינזי ימשיך להעדר כמו גם ריצ'רד האוול. רונלד רוברטס, שלא שיחק נגד ראשון לציון בשל פציעה, ישוב לסגל.

הפועל תל אביב לא מחזיקה ברצף ניצחונות כמו הפועל ירושלים, אך גם האדומים מהמרכז מגיעים בתקופה טובה יחסית עם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בשבוע שעבר גברה הקבוצה של דני פרנקו בצורה יפה על עירוני נהריה, כשהיא מקבלת משחק נהדר משחקן הפנים מאט האוורד, שמתחילת העונה לא הרשים יותר מדי. בשבוע שעבר אמר פרנקו כי למרות היוקרתיות שיש במשחק נגד הפועל ירושלים, המשחקים שקבוצתו צריכה לנצח היא נגד הקבוצות שבאזור הטבלה והתקציב שלה, ולכן רואה את המשחק הזה כסוג של בונוס להמשך הליגה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
מקווה לקבל דקות. איתי שגב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (18:30, ספורט 5)

הניצחון החשוב על הכוכב האדום החזיר במעט את התחושות הטובות שהיו במכבי תל אביב עד לפני כמה שבועות, ובמועדון רוצים לצאת לרצף ניצחונות חדש נגד גלבוע/גליל. במכבי יודעים שהפער שלהם על פני השנייה בטבלה, הפועל ירושלים, הצטמצם בתקופה האחרונה לכדי משחק אחד בלבד, ואם הם רוצים לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, ולקבוע היכן יארח הפיינל פור השנה, אסור להם לאבד יותר מדי משחקי ליגה. מי שלא יתלבשו בשורות הצהובים הם דשון תומאס וג'ונה בולדן כשאיתי שגב חוזר לסגל ויקווה לקבל דקות משמעותיות.

בגלבוע/גליל היו בריצה נהדרת עד לפני שבוע וחצי, אלא שאז רשמה הקבוצה של אריאל בית הלחמי שני הפסדים רצופים, למכבי אשדוד בחוץ ולעירוני נס ציונה בבית, ולמרות שלא איבדו את המקום הרביעי בשלב זה, המומנטום שלהם התהפך. בגלבוע מדברים על כך שהכדורסל שלהם שאותו הציגו כל כך טוב עד לאחרונה, נעלם במעט, ומקווים להחזיר אותו במשחק ביד אליהו, מקום בו ניצחו פעמיים בליגה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully