וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' יפנה להתאחדות ולמנהלת שיבדקו את כשרות המשחק

19.1.2018 / 17:27

בעלי הפועל ראשון לציון מתקשה לקבל את התבוסה 5:0 מול מרמורק. אחיו של המאמן אישר לוואלה! ספורט כי הוא מתכוון לפנות לשני הגופים המנהלים את הכדורגל הישראלי על מנת שיפתחו בחקירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתכון לעבור בשתיקה. איל ברקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי הפועל ראשון לציון, איל ברקוביץ' יפה ביום ראשון להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגות בכדי שאלה יפתחו בחקירה, על מנת לוודא שהמשחק הערב (שישי) בו הובסו הכתומים 5:0 מול הפועל מרמורק היה משחק כשר וכי לא הופעלו לחצים כלשהם מצד גורמים שונים כדי להטות את תוצאת המשחק. ברקוביץ' אישר את הדברים לוואלה! ספורט ואמר כי יפנה לשני הגופים מאחר ומבחינתו התוצאה והדברים שראה במשחק אינם הגיוניים.

הקבוצה, אותה מאמן אחיו של איל, ניר ברקוביץ', הגיעה למשחק הביתי מול הרחובותיים אחרי ניצחון מרשים על הפועל כפר סבא במחזור הקודם, וקיוו להמשיך במומנטום ולהיצמד לצמרת. עם זאת, כבר בדקה ה-11 כבש עידן שריקי הוותיק את הראשון של האורחים, ומצבה של ראשון לציון רק הלך והתדרדר משם. ניקולאי דיולגרוב (30), לידור כהן (38), רן רובין (55) וגד עובדיה (69) הוסיפו והשפילו עד תום את המארחת - עד לרמה שבעליה החליט לבדוק את כשרות האירועים. כעת, הקבוצה מעיר היין מדורגת במקום הרביעי בליגה הלאומית, עם 31 נקודות אחרי 19 מחזורים.

עוד בנושא

לאומית: הפועל תל אביב גברה 0:1 על מכבי הרצליה, כפר סבא מעדה, ראשון לציון הובסה
מכבי חיפה: ורמוט ודמארי לא בסגל למ.ס. אשדוד, הקשר עשוי לעזוב
עירוני קרית שמונה: הבלם קרלוס קוויאר ביקש להשתחרר מהקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully