וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': סקציה נס ציונה הפסידה לראשונה העונה - 3:2 בבקעת הירדן

המוליכה הדרומית נכנעה לשלושער של שחר בלילטי וחוותה הפסד בכורה. לשמחתה, גם יבנה הפסידה 2:0 לירמיהו חולון ופער שמונה הנקודות נשמר. רובי שפירא חיפה שמרה על הפסגה הצפונית

שוער סקציה נס ציונה עמית שמש. ניב אהרונסון
הרצף של נס ציונה נקטע. עמית שמש/ניב אהרונסון

ליגה א' חזרה אתמול (שישי) מפגרה עם סנסציה גדולה: המוליכה הדרומית סקציה נס ציונה, שסיימה את הסיבוב הראשון עם 14 ניצחונות מ-15 משחקים, פתחה את המחזור ה-16 עם הפסד בכורה העונה - 3:2 בבקעת הירדן - אך פער שמונה הנקודות שלה בפסגה נותר בעינו. במחוז הצפוני, מ.ס. רובי שפירא חיפה שמרה על המקום הראשון עם 0:2 בקרב הצמרת במוצ"ש מול הפועל אום אל פאחם.

seperator

דרום

סקציה נס ציונה הוציאה בסך הכול שישה כדורים מהרשת בכל הסיבוב הראשון. היום היא ספגה במושב תומר מחצית מהכמות הזו תוך 16 דקות משחר בלילטי, שכבש שלושער גדול (15, 19 ו-31) והעניק להפועל בקעת הירדן 2:3 מפתיע על המוליכה, לזכותה כבש פעמיים מלך שערי הליגה יוסי אסייג (11 ו-58). הפסד ראשון העונה בכל המסגרות לנס ציונה, שתנסה להתאושש באמצע השבוע בשמינית גמר גביע המדינה ולהפתיע את הפועל רעננה מליגת העל.

לשמחתה של נס ציונה, מכבי יבנה לא ניצלה את ההזדמנות ופער שמונה הנקודות בפסגה נשמר. יבנה לא הצליחה להכניע את האקס ניל אברבנל, בפעם השנייה העונה (0:0 בסיבוב הראשון) והפסידה ברחובות 2:0 למ.כ. ירמיהו חולון. רועי דיין הוותיק נגח אחרי כדור קרן בדקה ה-40 ואלעד חלימי חתם בדקת הסיום מול האקסית כדי להקפיץ את קבוצתו למקום השלישי.

משחקים נוספים:

הפועל אזור - בית"ר נורדיה ירושלים 1:0
בית"ר כפר סבא - מכבי קביליו יפו 0:0
מכבי שעריים - עירוני קרית גת 4:1
הפועל הוד השרון - מ.ס. כפר קאסם 2:1
הכח עמידר רמת גן - הפועל מחנה יהודה 0:2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפון

מ.ס. רובי שפירא חיפה, שאת הפסדה היחיד העונה רשמה במחזור השלישי, הבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגה אחרי 0:2 דרמטי בקרב הצמרת מול הרביעית הפועל אום אל פאחם. מחמוד עבאס הורחק משורות האורחים בדקה ה-30, ורק בחמש הדקות האחרונות ניצלה זאת המארחת כדי להכריע עם צמד של אלון בוזורוגי (85 ו-90).

הפועל ירושלים ניצחה ביום שישי 0:1 את מכבי עירוני קרית אתא מפנדל בדקה ה-93 של אור זהבי, שנדרש לבעוט פעמיים אחרי שהניסיון הראשון שלו נפסל. הירושלמים, עם אופיר עזו על הקווים, השיגו את שלוש הנקודות למרות הרחקתו של עבד ג'בארין בדקה ה-44 וחזרו למקום השישי.

משחקים נוספים:

הפועל כפר קנא - מ.ס. טירה 0:0
הפועל מגדל העמק - הפועל בית שאן 1:1
בחמישי: הפועל שפרעם - מכבי דליית אל כרמל 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully