וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט ודמארי לא בסגל למ.ס. אשדוד, הקשר עשוי לעזוב

19.1.2018 / 14:12

לא רגוע אצל הירוקים: הקשר, שהחלים ממחלה אך לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים, שוב נעדר מהסגל, וכך גם החלוץ, שמתאמן כרגיל. שחקנים הופתעו: "לא ברור למה מתנהגים אליהם כך"

עומר דמארי (מימין) עם גילי ורמוט שחקני מכבי חיפה הפצועים. אדריאן הרבשטיין
שוב בחוץ. דמארי ו-ורמוט/אדריאן הרבשטיין

סוער במכבי חיפה: עומר דמארי וגילי ורמוט שוב לא בסגל הקבוצה, הפעם לקראת משחק התחתית החשוב מול מ.ס. אשדוד בחוץ. לאחר האימון היום (שישי), פרסם המועדון את רשימת הסגל בהודעה לשחקנים, והשניים לא נכללו בה. בעקבות המהלך, עשוי ורמוט לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. הקשר לא נכלל בסגל גם בשני המשחקים הקודמים, אחד משום שהיה חולה והשני בגלל המדיניות החדשה של מו אלאך - שלא מאפשר למי שלא סיים יותר משני אימונים שבועיים לשחק.

לגבי דמארי, הוא לא בסגל בפעםהשניה ברציפות, וזאת מאז השיחה שערך עם המנכ"ל אסף בן דב והמנהלך המקצועי מו אלאך, שהודיעו לו כי הוא נמצא בתוכניות שלהם. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי בפגישה שנערכה עם דמארי, הודיעה מכבי חיפה כי היא לא מוכנה להשלים את שכרו. מי שרצתה אותו במהלך התקופה הייתה מכבי פתח תקוה, אולם זו הסכימה לשלם רק מחצית משכרו.

אחרי ההודעה על פרסום הסגל, אמר אחד השחקנים: "לא ברור למה מתייחסים בצורה הזו לגילי ועומר. זה היה מאוד מפתיע. היינו בטוחים שגילי לא שיחק רק משום שהיה חולה". גורמים בחיפה טוענים כי במועדון החליטו לשמר את המדיניות של אלאך, שלא מוכן לערוך מהפכות, ולכן הוחלט לעשות שינוי אחד בלבד, כשגיורגי קוסטדניוב יחליף את רועי קהת. על פי מצב העניינים כרגע, הסגל לא אמור להשתנות והמשמעות היא שאופיר מזרחי וארנסט מאבוקה, שירדו לספסל, ימשיכו לאייש אותו גם באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully