וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "החזרנו לעצמנו את הכבוד אחרי התבוסה ביוון"

18.1.2018 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-75:89 מול הכוכב האדום בלגרד, אבל הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מבחינה התקפית". טיוס: "אנחנו צריכים להיות עם אנרגיות ומרוכזים בכל משחק"

יוסי ציפקיס

זה בדיוק מה שמכבי תל אביב הייתה צריכה אחרי התבוסה הקשה מול אולימפיאקוס: הצהובים פגשו הערב (חמישי) את הכוכב האדום החלשה, ביד אליהו, ואמנם פיגרו 2:0, אך זו הייתה הפעם האחרונה במשחק שבה היו בעמדת נחיתות. הרבע השלישי, בו ההפרש צומק משמעותית, אמנם קלקל מעט את החגיגה, אך יכולת טובה של פייר ג'קסון ושל אלכס טיוס סידרה לקבוצה של נבן ספאחיה ניצחון 75:89 ומאזן חיובי ביורוליג, 9:10.

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב גברה 75:89 בבית על הכוכב האדום
יורוליג: חימקי מוסקבה דרסה 54:82 את אולימפיאקוס, ניצחון לז'לגיריס
מד המאני טיים: השליטה של ג'קסון, הפריצה של ספאנוליס

נבן ספאחיה מדבר לקראת מילאנו. ברני ארדוב
ספאחיה/ברני ארדוב

מאמן הצהובים נבן ספאחיה אמר בסיום המשחק: "אני מקווה שחזרנו ליסודות שלנו, אני חושב שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר מבחינה התקפית, לא טיפלנו טוב מספיק בכדור. שיחקנו פעמיים ביומיים וזה לא קל, הפסדנו בגדול ביוון, אבל היום החזרנו לעצמנו את הכבוד. אני רוצה לברך את השחקנים".

רכז מכבי תל אביב פייר ג'קסון: "המאמן הסביר לנו כמה המשחק הזה חשוב, באנו ושיחקנו חזק ואגרסיבי. התוצאה מראה את זה שנלחמנו. אני מקווה שהמאמן יהיה מרוצה". סנטר הצהובים אלכס טיוס: "בכל משחק אנחנו רוצים לנצח וצריכים לנצח. הצלחנו לנצח וזה מה שחשוב. אנחנו צריכים להיות עם אנרגיות ולהיות מרוכזים במשחק".

מייקל רול הוסיף: "היה חשוב לחזור לעצמנו ולהשיג ניצחון. שיחקנו טוב יותר מאשר שיחקנו במשחק הקודם, הגענו עם אנרגיות טובות. אני חושב שעשינו הגנה טובה יותר מאשר במשחק מול אולימפיאקוס והערב זה עבד. אנחנו קבוצה נהדרת במתפרצות, אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה ביורוליג בזה. אני מופתע שמשחק הליגה הבא שלנו הוא בשבת, אבל נהיה מוכנים לכך".

רכז הצהובים נוריס קול: "אני תמיד שמח לנצח. הבאנו הרבה אנרגיה, התגוננו כמו שצריך והבאנו את המשחק להיות כמו שאנחנו אוהבים. הקהל שלנו נהדר, הם תמיד שומרים אותנו במשחק ואין מקום כמו הבית. אנחנו צריכים לשחק הגנה ברמה גבוהה כדי לנצח באופן עקבי. הלילה שמרנו כמו שצריך וזה מה שניצח לנו את המשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully