וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "לב ונשמה הם סיסמאות, אנחנו צריכים לשפר את היכולת"

18.1.2018 / 15:20

קשר מכבי חיפה סיפק מספר אמירות כנות במסע"ת לקראת אשדוד: "היכולת שלי לא מספקת ואני מודע לכך, אנחנו לא מנסים להתחבא, כרגע אנחנו לא מצליחים לייצר. רוב מאס: "לא מודאג מירידה"

גל אלברמן שחקן מכבי חיפה מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מתחבא. גל אלברמן/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק התחתית החשוב מול מ.ס. אשדוד, בהשתתפות רוב מאס וגל אלברמן. הקשר הוותיק סיפק מספר אמירות כנות, מסוג אלה שלא שומעים בדרך כלל משחקנים, לגבי מצבם של הירוקים. "אני חייב להיות כן ואמיתי, הרמה והיכולת שלי לא מספקות ואני מודע לכך", אמר, "אני יודע שגם אני וגם החברים שלו לא מספקים את היכולת שלנו. זו המציאות ואנחנו לא מנסים לברוח ממנה. אני עושה כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה להציג יכולת טובה יותר. אנחנו לא מנסים להתחבא מאחורי שום סיסמא או תירוץ כזה או אחר. כרגע אנחנו לא מצליחים לייצר, נצטרך לשפר את זה. לב ונשמה הם סיסמאות, זה הבסיס לכדורגל ואני מניח שכל כדורגל מקצוען יודע שהוא צריך להביא איתו לכל מקום. הדגש צריך להיות על איכות המשחק שלנו, גם כקבוצה וגם כבודדים. אנחנו לא משחקים כדורגל טוב ולא משיגים תוצאות. צריך להיות אמיתיים, זה לא קשור ללב ולנשמה אלא ליכולת שאנחנו צריכים לשפר".

אני לא מתכוון לתת את השקפת עולמי על הסיטואציה כרגע, יש הרבה אנשים שהתפקיד שלהם הוא לתקן ולשפר. חוסר היציבות מאפיין אותנו מתחילת העונה. חסר לנו רצף של צבירת נקודות, יצרנו רק מומנטומים שליליים. אני מסתכל על עצמי לפני שאר הבעיות. זו סיטואציה פחות מוכרת לי, היתי בשבע השנים האחרונות בקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ונבנתה לאט לאט והרגשתי בנוח. לי ולשחקנים האחרים שהצטרפו זו סיטואציה קשה. אנחנו לא מתייחסים לזה כתירוץ אנחנו צריכים לקחת אחריות. זה די ברור".

לגבי המשחק עצמו אמר אלברמן: "עברנו הרבה מאוד משחקים שהיו צומת דרכים עבורנו במשחק העונה, אני לא חושב שזה המשחק שיכריע את גורל העונה. הוא חשוב ומשמעותי, אבל יש עוד המון משחקים. אנחנו 9 נקודות מהפלייאוף העליון ו-7 מהקו האדום, אנחנו איפה שהוא באמצע והמשחקים הקרובים יכריעו לאן מועדות פנינו, אבל לא המשחק הזה לבד".

על ההיסטוריה של מכבי חיפה במגרש באשדוד: "אני בסך הכול שנה ראשונה פה, ככה שקשה לי להתייחס לזה, אבל אני הרבה שנים בליגה ואני יודע שזה מגרש קשה".

עוד בנושא

מאבוקה מצוברח: "בהתחלה התאמן רגיל. עכשיו מבין שלא סופרים אותו"
שרצקי ושחר סיכמו: בלם נבחרת הנוער יימכר תמורת כרבע מיליון שקלים
המאמן השלישי העונה: טל בנין חתם בבני סכנין

עוזר מאמן מכבי חיפה רוב מאס. יוסי ציפקיס
רוב מאס/יוסי ציפקיס

רוב מאס: "יש לנו הרבה עליות וירידות. שיחקנו מול יריבה חזקה מאוד, מכבי תל אביב, שרצה לאליפות. צריך לבוא מוכנים ברמה פיזית וטקטית, ובתחום הזה עוד יש לנו על מה לעבוד. דיברנו על זה. אמרנו שזו יריבה ברמה אחרת וצריך ללמוד מהטעויות שעשינו. לפני המשחק דיברנו עם השחקנים על מה שקרה בין הפועל חיפה לבאר שבע (שער תוך 7 שניות), אבל הופתענו, חטפנו ב-13 שניות. אי אפשר להבין את זה. אולי היינו מרוכזים מדי. דוס סנטוס החליק. זה היה שער מהיר והיה לנו זמן,חשבנו שעוד היה לנו סיכוי כי היה רק 1:0. ספגנו שערים קלים מדי כי מכבי מענישה על טעויות".

על המגרש הקטן באשדוד: "חייבים לנצל את השטחים על המגרש, גם אם הוא קטן וגם אם גדול. צריך להישאר סבלניים ולתקוף בזמן הנכון. צריך לחכות ולהישאר רגועים, כי הם מחכים לצ'אנס שלהם. לא משנה מה אנשים אומרים, אנחנו רוצים להחזיק בכדור. ירידה? אני לא מודאג, אבל כמובן שהמציאות היא שאנחנו לא בצמרת ולא משחקים כמו קבוצת צמרת. זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אם ננצח אז נעשה צעד חשוב להישארות.

"המשחקים האלה קשים מאוד", הוסיף, "הייתי במצבים האלה, האווירה קשה. אם נתאמן שוב ושוב נשתפר, אבל משחקים מול קבוצה שמתגוננת עם הרבה שחקנים ומשחקת נמוך. צריך ללחוץ ישר כשמאבדים. צריך למצוא איזון במרכז השדה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully