וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוררות הסתיימה: אדי גוטליב לא משוחרר מהפועל תל אביב

הבורר קבע שהאדומים "נהגו בחוסר תום לב", אבל דחה את דרישת הבלם לשחרור ולא קבע תג מחיר. הפועל תל אביב תנסה למכור את גוטליב לכל המרבה במחיר כדי להקל על התקציב

צילום מסך

הליך הבוררות בין הפועל תל אביב לאדי גוטליב הסתיים עם החלטת הבורר שהבלם לא משוחרר מהאדומים כפי שהוא דרש. בנוס, הבורר אמיר זולטי גם לא קבע תג מחיר לשחקן.

הליך הבוררות נמשך חודשים ארוכים שבחלקם גוטליב לא שיחק ולא היה חלק מהסגל. רק אחרי שקובי רפואה מונה למאמן הקבוצה, הוא הצליח לשכנע את השחקן ואת הנהלת המועדון להחזיר אותו לכר הדשא.

למרות שדחה את דרישותיו של גוטליב, זולטי ראה פסול בחלק מההתנהלות של הפועל תל אביב ועל כן חייב אותה בהוצאות הכספיות של שכרו ושל שכרם של נציגי גוטליב.

זולטי כתב בפסק שלו: "מה שנעשה, הלכה למעשה, היה נידויו של התובע מאימוני הקבוצה (עד 4.9.17) וממשחקיה (עד 2.11.17). אני קובע כי מהראיות שבפני עולה כי הנתבעת היא שנהגה בחוסר תום לב ושלא בדרך מקובלת בקיום ההסכם שלה עם התובע: היא בודדה אותו באימונים, מנעה ממנו להשתלב בהרכבה ולצבור דקות משחק וכמו כן שינתה את ההתייחסות אליו בכל הקשר בהעמדת דירה לרשותו".

כעת הפועל תל אביב וגוטליב יעברו לשלב הבא. הבלם אמנם פצוע, אבל אחרי שיחלים הוא יחזור לפעילות מלאה בקבוצה, כולל אימונים ומשחקים. בינתיים האדומים צפויים לנסות למכור אותו בגלל חוזהו הגבוה. אם הפועל תל אביב תצליח למכור את גוטליב לכל המרבה במחיר, היא תוכל לממן כמה שחקני רכש.

אדי גוטליב הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
נשאר אדום. גוטליב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully