וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקשר הרומני אדריאן פופה מועמד להצטרף

18.1.2018 / 16:50

על פי גורמים ברומניה, האלופה החלה לבדוק את האפשרויות לצרף את השחקן בן ה-29, שלא נמצא בתוכניות של רדינג האנגלית. בכר לקראת עכו: "נצטרך לייצר גישה טובה באווירה לא כל כך טובה"

צילום: שי מכלוף עריכה: מתן חדד

בווידאו: ברק בכר ומתן אוחיון במסיבת העיתונאים

אדריאן פופה, קשר נבחרת רומניה בן ה-29 השייך לרדינג מליגת המשנה באנגליה, מועמד להפועל באר שבע. השחקן הבינלאומי (שלושה שערים ב-22 הופעות בנבחרת, פתח בשני משחקים ביורו 2016) עבר לרדינג בינואר 2017 אחרי שלוש אליפויות בחמש שנים בסטיאווה בוקרשט, ועל פי גורמים בכדורגל הרומני הוצע לאלופה הישראלית לפני כשבוע.

עוד טוענים אותם גורמים כי הפועל באר שבע הביעה התעניינות בצירופו של הקשר, שהעמדה הטבעית שלו היא בכנף ימין, אותה מחפש ברק בכר לאייש בשחקן אחד. במקביל לבדיקות בעניינו של "אדי" פופה, חשוב לציין שבבאר שבע נוטים שלא להקפיא את איסק קואנקה ואם לא יימצא פתרון בנושא הזה, בקבוצה עשויים לוותר על צירוף זר למרות הרצון העז לראות את פופה (או שחקן אחר) מחזק את עמדת הכנף הימנית.

בתחילת חודש ינואר הודיעה רדינג לפופה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, אחרי שרשם העונה רק שש הופעות בליגה ושיחק בעיקר בקבוצת המילואים. בחצי העונה הראשונה שלו אחרי שהגיע בינואר 2017, רשם שמונה הופעות ושער אחד. הרצון של רדינג הוא להיפטר מהחוזה של הרומני (825 אלף יורו לעונה) שמסתיים בקיץ 2020.

עוד בנושא:
אמיר חלאיילה הושאל לשנה וחצי מהפועל באר שבע לבני סכנין
ניב זריהן החלים, האם יהיה בסגל של הפועל באר שבע לעכו?
איסק קואנקה לא מוכן לעזוב למדינות נידחות, הפועל באר שבע לא צפויה להקפיאו

צרפת - רומניה פטריס אברה, אדריאן פופה. GettyImages
פתח פעמיים ביורו 2016. אדריאן פופה שומר על פטריס אברה/GettyImages

למרות שתי תוצאות תיקו רצופות בביתה, הפועל באר שבע נאחזה בקושי במקום הראשון וביום שבת האלופה תצפין לעכו למשחק שבו היא חייבת לקחת שלוש נקודות מול סוגרת הטבלה. אחרי התפטרותו המפתיעה של אלדד שביט, איציק טוויזר יהיה זה שיעמוד על הקווים של עכו דווקא במשחק מול הקבוצה הטובה בליגה. ניב זריהן שהחלים מהפציע הארוכה שלו עשוי להיות בסגל של ברק בכר, שדיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"האצטדיון לא יהיה מלא, נצטרך לייצר גישה טובה באווירה לא כל כך טובה", בכר יודע. "נגד סכנין בעכו גם לא היה פשוט. צריך להביא מעצמנו את מה שהבאנו למשחק האחרון מול הפועל חיפה. אמנם זה היה טרנר מלא, אבל השחקנים היו מחויבים. אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב. יש לנו שבוע של שלושה משחקים, אבל מעניין רק המשחק בשבת. יהיה לא קל, עכו החליפה מאמן והשחקנים יבואו להלחם. אין משחקים קלים נגד אף קבוצה. צריך לדעת איך מתמודדים עם צפיפות ולהגיע מוכנים מנטלית, לייצר אנרגיות ומשחק טוב. לא צריך לזלזל בעכו, צריך לכבד אותם ולנצח. אנחנו לא מסתכלים על הפרש שערים. עושים עם כל שחקן מה שנראה לנו לנכון, וכך גם עם אמיר חלאיילה".

מתן אוחיון: "יש לי גישה טובה. אני לא ילד, אני יודע מה הגישה הנכונה שצריך להביא ולשמור על עצמי בפן המקצועי. אני נותן 100 אחוז וברגע שאני עולה למגרש משתדל להיות הכי טוב שאני יכול. אני שמח שאני מצליח להביא את זה. מאוד מעריכים אותי פה, ואני מודה לקהל ולכולם על הפרגון וההערכה. כשהגעתי לכאן, לא שיחקתי בעמדה הזו. הכדורגל נזיל מאוד ודינמי, אני מאמין בעצמי וביכולת שלי ותמיד מחכה להזדמנות להוכיח את עצמי ולקוות להמשכיות. טוב לי מאוד בבאר שבע. אני מאוד אוהב את המועדון. בכל מקום שאני מגיע אני רוצה לתקוע יתד ולהצליח, בינתיים הלך לי יפה מאוד פה, אני מקווה שיהיה לזה עוד המשך והלוואי שאהיה חלק יותר מרכזי בהרכב. מסתכלים רק על עצמנו, מנסים להשתפר וללמוד. הליגה עוד ארוכה, ובטוח שיהיה קשה עד הסוף".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר, מתן אוחיון. שי מכלוף
הפעם תיקו לא בא בחשבון. ברק בכר/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully