וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתעניינת בבלם הרומני ולריקה גמאן

18.1.2018 / 19:35

הירושלמים רוצים לצרף בלם זר עד תחילת השבוע הבא, ברומניה טענו כי הגישו הצעה לבלם קרדמיר. השאלה של פול אדגר ללאומית תצריך אישור מיוחד. מכבי נתניה פנתה בנוגע לחן דילמוני ושון גולדברג

אתר רשמי

בית"ר ירושלים צפויה לקבל החלטות סופיות בנוגע לסגל עד תחילת השבוע הבא. בקבוצה רוצים לצרף בלם זר ולהשאיל את פול אדגר, וממשיכים לבדוק את אופציית קרלוס קוויאר, אך בשלב זה הספרדי לא מקבל שחרור מעירוני קרית שמונה. במקביל הוגשה הצעה לבלם זר נוסף ובמועדון מקווים שעד השבוע הבא יוכלו להציג שחקן חיזוק למרכז ההגנה.

בית"ר מתעניינת בבלם הרומני ולריקה גמאן, המעוניין לעזוב את קרדמיר קראבוקספור הטורקית (10 משחקי ליגה העונה, 17 בעונה שעברה) ומחזיק בהצעות גם מסטיאווה בוקרשט ואחת הקבוצות הבכירות בשוויץ. ברומניה טענו כי בית"ר הציעה לשחקן בן ה-28 שכר חודשי של 15 אלף יורו, בעוד סטיאווה מוכנה להעניק לו משכורת של 20 אלף יורו לחודש וגם מענק חתימה של 90 אלף יורו. במועדון טענו כי קיימת התעניינות בלבד עד כה.

גמאן שיחק לפני כן במשך חמש שנים באסטרה ג'ורג'ו, וכבש נגד מכבי חיפה בפלייאוף הליגה האירופית ב-2013. הבלם גם רשם 15 הופעות במדי נבחרת רומניה.

עוד בנושא:

אופיר קריאף חתם לחצי עונה עם אופציה לשנתיים נוספות
תובע ההתאחדות יבדוק אם טביב היה מעורב בחילופים

שחקני נבחרת רומניה ולריקה גמאן, אנדריי פרפליצה. AP
מחזיק בכמה הצעות. ולריקה גמאן/AP

שתי קבוצות מליגת העל הביעו התעניינות בפול אדגר, אך בבית"ר ימתינו עד אשר יצורף בלם זר כדי לשחרר. אחת מהקבוצות שבחנו את צירופו של אדגר היא מ.ס אשדוד. בכל מקרה, בהסכם ההשאלה של אדגר מאקנאס הפינית, נכתב שהקבוצה מהבירה תוכל להעביר אותו בהשאלת משנה רק לקבוצה מליגת העל. אם היא תרצה להשאיל אותו לקבוצה מהליגה הלאומית, היא תצטרף אישור מיוחד ובשלב זה הפינים מסרבים.

על פי המסתמן, אנטואן קונטה יחזור לעמדת המגן הימני במשחק הבית נגד בני סכנין ביום שני, כשדוד קלטינס שהחלים לחלוטין מפציעה, יפתח בקישור. גם ז'אורז'יניו עשוי לשוב ל-11. אריק סאבו ימשיך להיעדר בשל הרחקה.

בבית"ר רוצים לשחרר שחקן או שניים נוספים מהסגל הקיים. בינתיים הקבוצה מהבירה צירפה בחלון ההעברות של ינואר את דויד בויסן ושחררה את אמיר עגייב שחתם בהפועל תל אביב. מכבי נתניה מעוניינת לצרף את חן דילמוני או שון גולדברג ופנתה רשמית לבית"ר ירושלים בעניין.

(עדכון ראשון: 11:53)

עוד באותו נושא

טל בן חיים: "קשה לשבת על הספסל, אבל לא רואה את עצמי עוזב"

לכתבה המלאה
פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים מול לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
בקרוב בקבוצה אחרת. פול אדגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully