וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-500 אוהדים של מכבי נתניה יגיעו למשחק בפתח תקוה ולא ייכנסו

18.1.2018 / 10:48

הניסיונות להורדת המחירים העלו חרס: "במקום שאבי לוזון ימכור 1,000 כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל, הוא לא ימכור 100 כרטיסים במחיר של 60 שקל". אביב אברהם חוזר מהרחקה

צילום מסך

אוהדי מכבי נתניה מתכוונים להחרים את המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון אחרי שכל הניסיונות להביא לכך שפתח תקוה תמכור למשחק כרטיס במחיר אחיד של 50 שקל, לא הולידו לאורך השבוע דבר.

אוהדים של הקבוצה טענו אתמול כי עומר גולן ממכבי פתח תקווה כתב להם תגובה בפייסבוק ולפיה אם הנהלת מכבי נתניה תרכוש במרוכז 2,500 כרטיסים מראש, מכבי פתח תקוה תסכים למכור כרטיס תמורת 50 שקל.

במכבי פתח תקוה מבקשים 60 שקל כמחיר אחיד ואוהדי מכבי נתניה טוענים שמדובר בצעד עקרוני שלהם מאחר ומול מרבית קבוצות הליגה, כולל מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הושג סיכום בין ההנהלות על מחיר אחיד של 50 שקל. לטענתם לא יתכן שבמפגש מול קבוצה שנחשבת קטנה כמו מכבי פתח תקוה, תדרוש ההנהלה של הקבוצה המארחת 60 שקל.

אוהדי מכבי נתניה מתכוונים להגיע למשחק ולא להיכנס וההערכה כרגע מדברת על לא פחות מ-500 אוהדים מהם. "במקום שאבי לוזון ימכור 1,000 כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל, הוא לא ימכור 100 כרטיסים במחיר של 60 שקל", מתעקשים אוהדי מכבי נתניה.

בלם הקבוצה ברנקו ורגוץ' עשוי לחזור להרכב אחרי פציעה. אביב אברהם יפתח אחרי ריצוי עונש השעיית צהובים.

עוד בליגת העל:

טל בנין צפוי להתמנות היום לאימון בני סכנין
מכבי פתח תקוה מבהירה: "יובל אבידור לא משוחרר"
בני יהודה: אייל לחמן ישמש כמנהל הספורטיבי של מחלקת הנוער

אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
מחאה נהדרת. אוהדי מכבי נתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully