וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: טל בנין מונה למאמן, אמיר חלאיילה הצטרף

18.1.2018 / 15:13

מאמן שלישי העונה לקבוצה מהמגזר. בנין חתם ויתחיל את עבודתו מידית. אימאן אבו יונס מונה לעוזרו. החלוץ הושאל לשנה וחצי מהפועל באר שבע, מאמצים לצרף את עאבד, אבידור או פושה

(עדכון ראשון: 11:04)

אימאן אבו יונס, חואן קרלוס, טל בנין, עוזר מאמן, מאמן כושר, מאמן בני סכנין. האתר הרשמי של בני סכנין,
הצוות החדש. אימאן אבו יונס, חואן קרלוס וטל בנין/האתר הרשמי של בני סכנין

טל בנין מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של בני סכנין. בנין וראשי הקבוצה נפגשו הבוקר (חמישי) אחרי שאתמול כבר התקיימה פגישה בין מוחמד אבו יונס לבין נציג מטעמו של המאמן ורוב הקצוות נסגרו. בנין הוא המאמן השלישי של הקבוצה העונה, אחרי ז'אירו סבירסקי ופליקס נעים. אימאן אבו יונס שאימן את קבוצת הנוער מונה לעוזרו של בנין וחואן קרלוס הספרדי ימשיך כמאמן הכושר.

בנין חוזר לעמוד על הקווים אחרי כשנתיים, שבמהלכן שימש גם כפרשן בטלוויזיה. הוא אימן בעבר את נבחרת הנערים של ישראל, הפועל חיפה, מכבי נתניה ואחי נצרת. בפברואר 2015 חזר לקדנציה שנייה כמאמן הפועל חיפה, אבל בדצמבר באותה שנה פוטר.

בסכנין הבהירו כבר אתמול שאין להם רצון לשחרר את מוגרבי, אותו בנין נחוש להשאיר. למרות מסרים מנציגים מטעם הפועל באר שבע, רק הצעה כספית שלא ניתן יהיה לסרב לה תביא לשחרורו - כך לפי המסרים שנשלחו למאמן המיועד.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה: "סכנין יכולה להמשיך לגשש, אבידור לא משוחרר"
טל בנין צפוי לחתום לעונה וחצי בבני סכנין

חאלד חלאיילה, טל בנין, עלי עוסמאן, מאמן ושחקני בני סכנין. האתר הרשמי של בני סכנין,
בנין עם שניים משחקניו, עלי עוסמאן וחאלד חלאיילה/האתר הרשמי של בני סכנין

במקביל בסכנין חושבים על חיזוק ורוצים לפחות שני שחקני התקפה וכן שחקן באמצע המגרש. אמיר חלאיילה כבר הושאל היום מהפועל באר שבע לעונה וחצי (לסכנין תהיה אופציה לרכוש אותו), אבל ישנם שחקנים נוספים על הכוונת. בין היתר עלו שמתויהם של אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה. יובל אבידור ממכבי פתח תקוה וז'ורדן פושה מהפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully