וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המהומה מול הקליפרס: אריזה וגרין הושעו משני משחקים

שני שחקני יוסטון הושעו בשל כך שפרצו לחדר ההלבשה של הקליפרס במשחק בין השתיים בשני ויחמיצו את גולדן סטייט. בלייק גריפין, אוסטין ריברס, כריס פול וג'יימס הארדן יצאו ללא עונש

שחקן יוסטון רוקטס טרבור אריזה מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס מונטרז הארל. GettyImages
הושעה משני משחקים. אריזה/GettyImages

המשחק הסוער שנערך בליל שני בין ל.א קליפרס ליוסטון לווה בסערה גדולה שבעיצומה כריס פול, ג'יימס הארדן, טרבור אריזה וג'ראלד גרין נכנסו דרך מסדרון אחורי לחדר ההלבשה של הקליפרס מתוך כוונה לסגור חשבון עם אוסטין ריברס, שזרק כמה מילים לאריזה לפני סיום המשחק, ועם גריפין.

הלילה ב-NBA הגיעו העונשים כשהקליפרס יצאו מזה בצורה חלקה לגמרי בעוד שטרבור אריזה וג'ראלד גרין הושעו משני משחקים ויחמיצו בין היתר את המשחק הגדול שמצפה לקבוצתם מול גולדן סטייט במוצ"ש. בלייק גריפין שלקח חלק גדול בתקרית הזו וגם התעמת עם מייק דאנת'וני מאמן יוסטון וגם אוסטין ריברס יצאו ללא פגע כמו גם כריס פול וג'יימס הארדן, שעשוי לחזור מהפציעה שלו היישר למשחק הגדול מול האלופה.

ה-ESPN מדווחים היום שביוסטון זועמים על כך שגריפין וריברס לא קיבלו עונשים למרות שלטענתם הם אלו שליבו את היצרים והביאו לכך שאריזה וג'ראלד גרין נכנסו לחדר ההלבשה של הקליפרס והחליפו קללות עם מספר שחקנים של הקליפרס. יוסטון גם טוענת שבלייק גריפין יזם מגע מכוון עם מייק דאנת'וני במהלך הרבע הרביעי של המשחק. על פי מקורות ביוסטון, אוסטין ריברס המשיך בטראש טוק שלו עם אנשי הקבוצה גם לאחר המשחק.

עוד בנושא:

מהומה גדולה בין יוסטון והקליפרס, כוחות האבטחה מנעו קטטה
הלילה ב-NBA: כספי חזר בניצחון גולדן סטייט, ניצחון גם לאוקלהומה סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully