וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה אישרה לשלומי ארבייטמן לחתום בהפועל רעננה

17.1.2018 / 9:43

אחרי שסגר את רוב הפרטים בקבוצה של אשר אלון, החלוץ שוחח עם קורצקי וקיבל מהלוזונים אור ירוק להיפגש עם ההנהלה, בתנאי שהקבוצה לא תשלים את שכרו. בכך, תושלם עזיבת החלוץ וגל לוי

שלומי ארבייטמן, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
יש אישור. ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

חלוץ מכבי פתח תקוה שלומי ארבייטמן צפוי לסגור עד תחילת השבוע בהפועל רעננה, כך מעריכים במכבי פתח תקוה. שלשום פרסמנו כי החלוץ קרוב לסיכום בקבוצה של אשר אלון, אך אתמול קיבל השחקן אור ירוק להיפגש עם הנהלת רעננה כדי לסגור את העסקה, זאת באמצעות נציגו אבי נימני. ארבייטמן קיבל הצעה לחצי עונה, עם אופציה לעונה נוספת, ולאחר שהצדדים סגרו את רוב הפרטים נערכה שיחה בינו לבין מנחם קורצקי, שרוצה אותו מאוד בקבוצה. "ארבייטמן וגל לוי אמורים לעזוב רשמית השבוע", העריכו בפתח תקוה, כשהקשר אמור לחתום בראשון לציון מהלאומית אחרי שסיכם על שחרורו לצמיתות. אגב, בין פתח תקוה לארבייטמן סוכם כי לא ישלימו את שכרו עד תום העונה, אך הוא אמור לחתום על הסכם דומה ברעננה.

כזכור, בפתח תקוה החליטו לא להביא שוער במקום צחי גיגי, שיתחרה עד תום העונה על אפודת השוער הראשון עם יוסי גינזבורג. במועדון דחו את הפרסומים על התעניינות בג'ורדן פושה. "יש לנו שבעה זרים כרגע, כולל ניניס שהוקפא", אמרו. בניגוד לשמועות, למועדון אין כוונה לשחרר את רומאריו פירס או רישאר סומא, שנמצאים בקו עליה. גם הבלמים ימשיכו עד תום העונה ואולי גם בעונה הבאה. גריגורי טאדה כבר קיבל אור ירוק לחפש קבוצה, אך כרגע רוצה להישאר. במועדון קיבלו לידיהם את דפי הסטטיסטיקה של השחקן, שלמרות שלא מרבה לכבוש מתברר שאחוזי ההצלחה של הקבוצה כשהוא משחק גבוהים מאוד. אבי לוזון ושינו זוארץ ינסו לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה ישראלי, ואולי גם בשחקן הגנה לאור פציעות עומר דנינו ונאור פסר. במועדון ממתינים לחזרה של לירוי צעירי. "הוא שחקן חשוב מאוד, התקשנו מאוד בלעדיו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully