וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו יריבות נבחרות ישראל הצעירות באליפויות אירופה השונות

16.1.2018 / 16:08

נבחרת העתודה, שסיימה את הקיץ שעבר במקום השני באירופה, תשחק בבית אחד יחד עם יוון, שניצחה אותה בגמר של השנה שעברה, רומניה וגרמניה, שתארח את משחקי הבית

אתר רשמי

נקבעו היריבות של נבחרות ישראל הצעירות באליפויות אירופה השונות. בהגרלה, שהתקיימה במינכן, נודע כי נבחרת העתודה, שסיימה את הקיץ שעבר במקום השני באירופה, תשחק בבית אחד עם יוון, שניצחה אותה בגמר של השנה שעברה, גרמניה ורומניה. המשחקים יתקיימו בגרמניה. את הנבחרת יאמן אריאל בית הלחמי ויובל זוסמן שהיה מהבולטים בשנה שעברה ימשיך בנבחרת הזו גם השנה יחד עם עוד כאלו שזכו במדליית הכסף: מירון רוינה, יונתן רבינוביץ, תום ספיר ומיכאל מושקוביץ'. השנה צפוי לשחק בנבחרת מייקל בריסקר שנותן עונה נהדרת במכבי רעננה וגם עידו פליישר.

נבחרת הנוער של נתי כהן תנסה לעלות לדרג א' מבית שכולל את: צ'כיה, מקדוניה, הולנד, איסלנד ולוקסמבורג. המשחקים יתקיימו במקדוניה והנבחרת הזו כוללת כמה שחקנים מאוד מוכשרים בהם יותם חנוכי, דני אבדיה, עידן אלבר, תומר לוינסון ורזיאל חיון. נבחרת הקדטים של נדב זילברשטיין תשחק בדרג א' בנובי סאד, סרביה, בבית עם: ליטא, מונטנגרו סגנית אלופת אירופה וסלובניה.

נבחרת העתודה בנות של שירה העליון תשחק ברומניה בבית עם: יוון, ליטא, בריטניה, אוקראינה ורומניה. בנבחרת ימשיכו 3 שחקניות שכבר הגיעו לסגל נבחרת ישראל הבוגר: עדן רוטברג, נגה פלג פלץ ויערה יצחקי. נבחרת הנערות של רועי לזר תשחק באוסטריה בבית לא קל עם ליטא, יוון, בולגריה, אלבניה ושוויץ. נבחרת הקדטיות של נטע קרומר והעוזרת לירון כהן תשחק בפודגוריצה בבית עם רומניה, אירלנד, לוקסמבורג, אירלנד ושוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully