וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלדד שביט התפטר, איציק טוויזר יחליפו

המאמן שהחליף את שלומי דורה עזב את נועלת הטבלה על רקע רמת הסגל וחוסר הנכונות של ההנהלה להתחזק: "הרגשתי שדברים צריכים להשתנות, לא ראינו עין בעין". דודו ביטון חתם: "שמח מאוד"

אלדד שביט מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
סוף הסיפור. שביט/קובי אליהו

אלדד שביט התפטר היום (שלישי) מנועלת הטבלה הפועל עכו, ומי שיחליפו בתפקיד הוא איציק טוויזר, ששימש כעוזרו. "ההתפטרות היא אך ורק מהצד שלי, חד משמעית", אמר שביט. "חיכיתי בכליון עיניים לינואר, אבל לא ראינו עין בעין את עניין חיזוק הקבוצה והרגשתי שדברים צריכים להשתנות. אני אוהב את השחקנים בעכו, אבל חשבתי שצריך להביא להם עזרה. האמנתי שזה מה שצריך לקרות וזה לא היה מוסכם".

הסיבה העיקרית לעזיבתו של שביט, כאמור, נעוצה ברמת הסגל של הקבוצה ובהיעדר נכונות מצד ההנהלה לבצע חיזוק משמעותי. כזכור, לאחר ההפסד לבני יהודה בשבת אמר המאמן: "אנחנו חייבים עזרה. צריכים לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית, הסגל חייב להשתנות".

שביט, שהחל את העונה כעוזר מאמן בני סכנין, מונה לתפקיד ב-25 באוקטובר והחליף את שלומי דורה, ששילם את מחיר פתיחת העונה החלשה. אחרי 18 מחזורים מדורגת עכו במקום האחרון בטבלה עם תשע נקודות בלבד (שש מהן השיגה מול מכבי חיפה), לאחר ששתי נקודות הופחתו לה בשל דיווח חסר לבקרת התקציבים.

עוד בנושא:

הפועל עכו: "אם לא יצורפו שלושה שחקנים בכירים, יהיה קשה לשרוד"

מאוחר יותר הודיעה הפועל עכו על החתמתו של דודו ביטון. החלוץ בן ה-29, ששיחק בעבר במכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל רעננה, הפועל פתח תקוה, שרלרואה, ויסלה קרקוב, סטנדרד ליאז', אפואל ניקוסיה, אלקורקון, מאריבור, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, אמר: "שמח להצטרף לקבוצה ואעשה כל שביכולתי לתרום מניסיוני הרב, להשיג את המטרה העיקרית של הקבוצה והיא הישארות בליגת העל".

דודו ביטון שחקן הפועל עכו עם מנכ"ל המועדון דניאל סטנצ'ו. אתר הפועל עכו, אתר רשמי
דודו ביטון מוצג/אתר רשמי, אתר הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully