וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוגגת ועוקצת את מכבי חיפה: "ביכולת בינונית הבסנו אותם"

16.1.2018 / 8:30

הצהובים התלהבו מה-1:3 בחיפה: "יכולנו להבקיע עוד שלושה שערים", קיארטנסון: "הגישה שלנו השתנתה". ריקן קרוב לחתימה על חוזה לשלוש שנים, בן חיים יפתח מול אשקלון, השחקנים ניסו לעודד את אלירן עטר: "ברור שהוא מרגיש שהוא צריך לשחק יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. במכבי תל אביב מרוצים אך כבר חושבים על המפגש בגביע

במכבי תל אביב חזרו אמש (שני) מחיפה מרוצים בעיקר נוכח העובדה שביכולת לא גבוהה, ניתן היה לראות עד כמה הפער ממכבי חיפה גדול ולראיה התוצאה (1:3) שאפילו שיקרה מעט. "ביכולת בינונית הבסנו את מכבי חיפה", אמרו במועדון ומייד הזכירו כי הסיפור מול מכבי חיפה לא גמור. "כל שחקן בקבוצה צריך לזכור בשבוע הקרוב את מה שהיה לפני שנתיים כשהבסנו אותם בליגה 0:6 ומיד לאחר מכן איבדנו את הגביע בגמר. אנחנו נחזור בשבוע הבא לחיפה למשחק הגביע וצריך לדעת לסיים את המשימה על הצד הטוב ביותר עם ניצחון נוסף". העליונות של מכבי תל אביב שלא באה לידי ביטוי בתוצאה בסיבוב הקודם, יכולה היתה להביא לסיום בתוצאה גבוהה יותר אמש. "במחצית השנייה יכולנו להבקיע עוד שניים ואפילו שלושה שערים", אמרו במכבי תל אביב. "ניק בלקמן לא יישן טוב אחרי ההחמצות שלו".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בחוץ
קרויף: "השחקנים סוף סוף מתחילים להראות את הפוטנציאל"
מכבי חיפה: "אלאך רוצה יציבות בהרכב? הפכנו לבדיחה"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב עם ניק בלקמן, אבי ריקן. יוסי ציפקיס
"אני נהנה לשחק מול מכבי חיפה". וידאר קיארטנסון/יוסי ציפקיס

2. קיארטנסון: שינינו את הגישה, עברנו שינוי בראש

בלקמן החמיץ, אבל וידאר קיארטנסון ממשיך בכושר הנפלא שלו. החלוץ האיסלנדי אמר אמש: "אני נהנה לשחק מול מכבי חיפה בעיקר באיצטדיון המהמם הזה. כל המשחקים מול מכבי חיפה ברמת כדורגל גבוהה מאוד. אנחנו נמצאים בתהליך טוב מאוד ואם נמשיך כך, נוכל לתפוס את המקום הראשון". קיארטנסון הוסיף: "אנחנו כבר עם הפנים להפועל אשקלון. אני שמח שמי שהצטרף אלי בכיבושים היום הוא כריסטיאן באטוקיו לו מגיע כבר לכבוש כי הוא עובד מאוד קשה ומשקיע המון מאמץ. בתקופות הפחות טובות שלנו, האמנתי שאנחנו יכולים להיראות יותר טוב. האמנתי שנשפר את המשחק שלנו ושהתוצאות יגיעו. אני חושב שהגישה שלנו השתנתה וזה לא פחות חשוב מטקטיקה ומערכים. החלטנו להיות מרוכזים ולחשוב רק על היום ולא לטווח הרחוק. זה השינוי שעברנו בראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גל אלברמן שחקן מכבי חיפה מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מאמינים שימשיך. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

3. ריקן אמור לסגור לשלוש שנים

אבי ריקן שבישל אתמול לקיארטנסון וסיפק עוד משחק טוב, קרוב מאוד לסגור על חוזה חדש לשלוש שנים. ריקן מסיים בסוף העונה חוזה רב שנתי ומזה תקופה ממושכת מתנהלים מגעים בין מכבי תל אביב לבינו כדי לחתום על חוזה חדש. גורם במכבי תל אביב אמר אמש כי במועדון משוכנעים כי בקרוב יחתום ריקן על חוזה חדש לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית וכי השחקן ימשיך בקבוצה לשנים הבאות. מלבד התרומה של ריקן במגרש, מדברים במכבי תל אביב על היותו דמות מאוד חיובית בחדר ההלבשה וגורם מאוד דומיננטי בקרב השחקנים.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב עם אלירן עטר. יוסי ציפקיס
"רצינו שהוא יהיה יותר שמח". אלירן עטר/יוסי ציפקיס

4. טב"ח יפתח מול אשקלון. עטר מנסה להרוויח יותר דקות

טל בן חיים שלא שותף אתמול במשחק על אף ששרן ייני היה חולה, יפתח מול הפועל אשקלון במרכז ההגנה במקום ז'אן סילבאן באבין שיחמיץ את המשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. קרויף הבהיר אמש כי הוא החליט להעלות את יובל שפונגין כבלם ימין במערך שלושת הבלמים שלו, מכיוון ששפונגין יותר מתאים לפוזיציה הזו מאשר בן חיים לו הוא מייעד את משבצת הבלם המרכזי מבין השלושה. אלירן עטר שנכנס רק כמחליף למספר דקות בסיום, חגג עם השחקנים על כר הדשא בסיום מול האוהדים כשהשחקנים מנסים בכוח להוציא ממנו הרבה יותר משמחה מאופקת. "השחקנים מאוד אוהבים את אלירן ורצינו שהוא יהיה יותר שמח", הסבירו שחקנים בקבוצה את הקפיצות על החלוץ מול האוהדים. "רצינו שהוא ייפתח יותר, כי ברור לכולם שאלירן מרגיש שהוא צריך לשחק יותר אבל כרגע הולך לקבוצה עם וידאר וניק יחד בהתקפה".

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון מאוכזב. יוסי ציפקיס
שמחים שלא התפתו. רמי גרשון/יוסי ציפקיס

5. במכבי תל אביב לא מצטערים שגרשון העדיף את חיפה

כאשר מכבי חיפה צירפה בקיץ את רמי גרשון בחוזה עצום לחמש שנים, הגיעו עד למכבי תל אביב שמועות על כך שבחיפה בטוחים שהם גנבו את הבלם למכבי תל אביב מתחת לאף. אמש היה מי שדאג להזכיר את הדברים לאור משחקו החלש של גרשון שכאמור זכה במכבי חיפה לחוזה גבוה מאוד גם במונחים של מכבי תל אביב. במכבי תל אביב אמרו אמש כי הם שמחים שלא התפתו להיכנס למרוץ על גרשון ולהרים עוד יותר את שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully