וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "השחקנים סוף סוף מתחילים להראות את הפוטנציאל שלהם"

15.1.2018 / 23:02

מאמן מכבי תל אביב חגג בצורה מאופקת את ה-1:3 על מכבי חיפה והבהיר, למרות ההתקרבות לפסגה: "עוד לא חושבים על אליפות". ריקן על קיארטנסון: "יש הרבה שחקנים שעוזרים לו להיראות כ"כ טוב"

מכבי תל אביב שוב חזק במירוץ האליפות. הצהובים גברו הערב (שני) 1:3 על מכבי חיפה בחוץ, העלו את מאזנם ל-38 נקודות והשתוו להפועל באר שבע בפסגה, כשרק יחס שערים מפריד בינה לבין המקום הראשון. וידאר קיארטנסון חגג עוד צמד (1, 54) באצטדיון האהוב עליו - בו כבש כבר חמישה שערים מאז הגיע לישראל - וכריסטיאן באטוקיו השלים את המלאכה עם שער בכורה במדים הצהובים (85), אחרי שניקיטה רוקאביציה צימק (66). היה זה הניצחון החמישי ברציפות של מכבי תל אביב, וכעת פנטזיית האליפות שוב חזרה (מה שבא לידי ביטוי בשירת "יש אליפות" של האוהדים בסיום).

בסיום ג'ורדי קרויף שמח וחגג בצורה מאופקת למדי. "זו היתה תצוגה טובה, אבל זו רק ההתחלה", אמר. "אם היו אומרים לי שננצח פה, הייתי לוקח את זה לא משנה איך. אני גאה בקבוצה. היינו ממושמעים, דבקנו בתוכנית המשחק, ואני שמח מאוד בשביל השחקנים כי הם מתחילים להראות את הפוטנציאל שלהם ולכבוש שערים".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שומר על איפוק. קרויף/יוסי ציפקיס

על סיכויי האליפות: "מכבי עוד לא חושבת על אליפות, אלא רק על המשחק הבא מול אשקלון. הפסדנו נקודות מול הקבוצה הזו בפעם הקודמת, אז צריך להתרכז במשחק הבא. האם אנחנו יותר טובים העונה ביחס לעונה שעברה? עוד מוקדם להגיד. לא חכם לסכם באמצע עונה. אנחנו לא חושבים על מה יקרה באפריל או מאי, כי אם לא נמשיך לעבוד עכשיו לא משנה מה עשינו עד עכשיו".

אבי ריקן, שבישל את אחד השערים לווידאר קיארטנסון, נשאל בסיום בנוגע להמשך דרכו בקבוצה והאם העביר מסר בזכות היכולת הטובה שגילה לאחרונה. "בטוח שאני לא צריך להעביר שום מסר, יודעים בדיוק מה אני מסוגל לתת. כשיהיה מה להודיע, נודיע", אמר.

על הכושר של וידאר קיארטנסון: "הוא המוציא לפועל, אבל יש הרבה שחקנים שעוזרים לו להיראות טוב. אנחנו שמחים בשבילו ושמחים גם בשביל באטוקיו שעובד מאוד קשה, וסוף סוף גם כובש שערים. תמיד כיף כשמישהו שעובד קשה קוצר את הפירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully