וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע המדינה: עירוני קרית שמונה רוצה "להחזיר לאיזי את הגאווה"

15.1.2018 / 20:11

הצפוניים ישלימו את סיבוב ח' עם המשחק הדחוי מול הפועל עפולה (20:00, ספורט 5 לייב). זועבי יחליף את ניצן בשער, לקאו ימשיך לקבל קרדיט. היריבה ללא הפסד ב-11 משחקיה האחרונים

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
"המשחק הכי חשוב שלנו העונה". שרצקי/סוכנות ג'יני

סיבוב ח' של גביע המדינה יגיע לסיומו מחר (שלישי, 20:00, ספורט 5 לייב) כאשר עירוני קרית שמונה תארח את הפועל עפולה מהליגה הלאומית למשחק השלמה, לאחר שמזג האוויר הסוער גרם לדחייתו ב-10 ימים. המנצחת תארח בשמינית הגמר בשבוע הבא את הפועל שפרעם מליגה א' צפון.

בקרית שמונה מקווים להמשיך ביכולת הטובה שהציגו נגד בית"ר ירושלים, מולה קטעו את רצף ארבעת ההפסדים עם 1:1 ביתי. מהדי זועבי יחליף בין הקורות את איתמר ניצן שנפצע בשבת. מרכוס דיניז וסאן מנחם חוזרים מעונשי הרחקה, אך ייתכן כי ימתינו על הספסל. עומר לקאו צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור. "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמרו בקבוצה. "בליגה פישלנו, ואנחנו רוצים להחזיר לאיזי את הגאווה דרך הגביע".

הרכב משוער: מהדי זועבי, אמיר נסאר (איאד אבו עביד), עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר (מרכוס דיניז), מילוש ראדיבוייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, אחמד עאבד (שון וייסמן), נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. שלומי גבאי
הקבוצה שלו בכושר טוב. אופיר חיים/שלומי גבאי

הפועל עפולה נמצאת בתקופה מצוינת וסופרת כבר 11 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. הקבוצה של אופיר חיים זכתה בתואר ראשון בתולדותיה (גביע הטוטו של הלאומית) ובמשחק הליגה האחרון ניצחה בחוץ 0:1 את מכבי אחי נצרת. בפעם הקודמת שפגשה את קרית שמונה בגביע, זה נגמר בתבוסה 3:0, כשהשריד היחיד מאותו משחק הוא יובל שוואט. נועם גמון יחסר לעפולה בגלל כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: רון שושן, ניב סרדל, גיזי דורבור, דמיטרו ריז'וק, סהר בן מנשה, דודי טויטו, ערן אזרד, עומר צלישר, נתנאל גולדמן, יובל שוואט, מתיאס מרטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully