וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הציעה את ריביירו ו-750 אלף שקל תמורת מוחמד שכר, רעננה סרבה

היהלומים הציעו לקבוצה של קורצקי את החלוץ בתוספת כסף תמורת הקשר אך העסקה לא עומדת כרגע על הפרק. הסיבה: מכסת הזרים של רעננה מלאה וההנהלה עומדת בסירובה לשחרר את עמנואל מאיוקה

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. לירון מולדובן
לא מעוניין במאיוקה. קורצקי/לירון מולדובן

בהפועל רעננה אמנם נשמו לרווחה אחרי הניצחון על הפועל אשקלון, אך במועדון ממשיכים לנסות להתחזק לקראת המשך מאבקי התחתית.

מנחם קורצקי נחוש לחזק את הסגל, אך הבעיה העיקרית של המאמן היא שהנהלת הקבוצה לוחצת לשחרר את ז'ורדן פושה ולהשאיר את עמנואל מאיוקה שעדיין לא עבר בבקרת התקציבים. הסיבה היא בעיקר כלכלית וברעננה טוענים שהחוזה של פושה מכביד על התקציב. מנגד, בקבוצה רבים תוהים בנוגע למהלך כזה ואפילו מתייחסים אליו בזלזול. שחקנים ברעננה סיפרו: "מאיוקה כמעט לא הוריד קילו מאז שהוא הגיע. הוא רחוק מלהיות בכושר משחק. מי שמחתים שחקן כזה, שלא יתפלא אם בסוף העונה הוא יירד ליגה. אין לו מקום אפילו בקבוצה מהליגה הלאומית".

אחת העסקאות שירדה מן הפרק היא זו שהציעה מכבי נתניה. היהלומים הציעו לרעננה את החלוץ לאנדרו ריביירו בתוספת סכום של 750 אלף שקלים תמורת הקשר מוחמד שכר. רעננה סרבה למהלך בין היתר כיוון שמכסת הזרים במועדון מלאה.

נראה שעד שהדברים יתבהרו בנוגע למכסת הזרים, בצוות המקצועי של רעננה ינסו להחתים שחקנים ישראלים. אחד כזה הוא שלומי ארבייטמן, שמנהל מו"מ עם המועדון. כרגע ישנם פערים, אבם אם הם ייסגרו, קיים סיכוי גבוה שהחלוץ הוותיק יגיע לקבוצה. גם בני סכנין מעוניינת בארבייטמן.

(עדכון ראשון 14:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully