וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הראינו עוצמות". ניר קלינגר: "אם היה סיכוי שב"ש תפסיד, זה היום"

14.1.2018 / 22:35

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהיכולת ב-1:1 מול הפועל חיפה. שהר: "התוצאה משקפת". מאמן היריבה: "אם היו ספקות לגבינו, אני מקווה שהם הוסרו". בן בסט: "בכל משחק אנחנו עומדים במבחנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

המחזור ה-18 סיפק לנו משחק טוב מאוד הערב (ראשון) בין הפועל באר שבע להפועל חיפה. השתיים נפרדו ב-1:1, מה שהחזיר את האלופה אל המקום הראשון והותיר את הקבוצה של ניר קלינגר במקום השלישי עם 36 נקודות. עדן בן בסט העלה את האורחת בבאר שבע ליתרון כבר אחרי שמונה שניות, בן שהר איזן בדקה ה-49 וקבע חלוקת נקודות בקרב הצמרת.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע נפרדה ב-1:1 מהפועל חיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוצה. ברק בכר/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "היה משחק טוב בין שתי קבוצות חזקות מאוד. זה שהתאוששנו מהגול שקיבלנו, מגיע כל הכבוד לשחקנים. חזרנו להיות קבוצה עוצמתית, וצריך להמשיך ככה. ראיתי קבוצה חזקה ועוצמתית, היינו מצוינים, הגענו להמון מצבים מול קבוצה שבקושי סופגת. היינו דומיננטיים ואגרסיביים, אני די מרוצה. אנחנו בסך הכל במחצית הליגה, נכון שהעונה זה יותר צמוד, אבל כל קבוצה צריכה להסתכל על עצמה. ננסה להמשיך את היכולת מהיום, להיות יותר תכליתיים, ואם נעשה את זה נהיה תלויים בעצמנו".

חלוץ באר שבע בן שהר: "הייתי רוצה לנצח. אם להיות כנים, התוצאה אולי משקפת. באנו בטירוף והגול שלנו טרף לנו את הקלפים, הם הלכו אחורה ושיחקו כמו שהפועל חיפה יודעת. אני שמח שחזרנו, זה מראה על הרבה אופי ועל הפועל באר שבע החזקה. זו מין תקופה כזאת שאנחנו לא מנצחים, אבל אני בטוח בשחקנים, בקבוצה וביכולות שלנו. הליגה עוד ארוכה, ונראה את הפועל באר שבע האמיתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עדן בן בסט הפועל חיפה. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. בן בסט/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "אם אי פעם היתה סיטואציה שבאר שבע תפסיד זה היה היום. עשינו שגיאה אחת שעלתה לנו בשער השוויון, היא נבנתה מהתקפה שלנו. מצד שני, אם היו ספקות לגבי הפועל חיפה, אני מקווה שהיום הן הוסרו סופית. אחת למאה מסירות תצא לתמאש מסירה עקומה, זה בסדר, אני איתו לאורך כל הדרך. אנחנו מגיעים לכל מגרש, משחקים, מגיעים למצבים, החמצנו ניצחון בדקה האחרונה.

"זה שמכבי תל אביב ובאר שבע מצהירות שהן צריכות לזכות באליפות, זה סביר ונורמלי. יש את בית"ר ואותנו שהשתחלנו למאבק הזה. בהתחלה היו ספקות, עכשיו הכל פתוח. אנחנו לא מתביישים או מפחדים להגיד שאנחנו רוצים לרוץ לאליפות, אבל זה מחזור 18. התלכיד נראה דביק וחזק מאוד. זה משחק חוץ הכי קשה שיש, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אז אנחנו פה, ופה כדי להישאר. היה מופע כדורגל, אנשים ישבו בבית ונהנו. זה מה שאנחנו מחפשים. יצאנו בתחושה שיש כדורגל בישראל".

עדן בן בסט הוסיף: "אני לא זוכר גול כל כך מהיר. אני שמח מאוד שזה נפל בחלקי, כן ירבו. אנחנו בדרך הנכונה, באנו לאצטדיון הכי קשה בארץ, נגד קבוצה מצוינת, נתנו פייט אדיר, הבכנו אותם לא פעם ולא פעמיים ועל זה מגיע כל הכבוד לשחקנים. לא צריך להיות חזירים, תיקו שיקף את המשחק הזה. לא היינו רגילים בהפועל חיפה להיות בצמרת עד סוף העונה, צריך לשמור על זה עד הסוף. בכל משחק מחדש אנחנו עומדים במבחנים האלה, יש לנו שחקנים טובים וזה לא מקרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully