וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "יתן לנו הרבה אוויר", נעים: "לא הקבוצה שאני מכיר"

מאמן הפועל רעננה נשם לרווחה אחרי הניצחון על הפועל אשקלון: "שמח בשביל השחקנים אחרי התבוסה לחיפה". מאמן המפסידה זעם: "בעונה שעברה ידענו לא להפסיד לקבוצות תחתית, נצטרך לתקן"

שחקני הפועל רעננה חוגגים. לירון מולדובן
שחקני רעננה חוגגים בסיום/לירון מולדובן

הפועל רעננה השיגה הערב (ראשון) ניצחון היסטורי על הפועל אשקלון, הראשון שלה אי פעם מול הדרומיים בליגה הבכירה. יותר מכך, שערו של מוחמד עלי קמארה, שהכניע את קרב התחתית כבר אחרי חמש דקות, היה הראשון של הקבוצה מהשרון מול אשקלון אי פעם בליגת העל. בעקבות הניצחון, שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם 16 נקודות, ארבע מעל מ.ס. אשדוד שנותרה במצב קשה מאוד מתחת לקו האדום ושבע מעל נועלת הטבלה הפועל עכו.

"רצינו להבקיע עוד שערים, הגענו למצבים", אמר בסיום מנחם קורצקי, "חבל, כי יכולנו לעשות את המשחק קל יותר. אני שמח בשביל השחקנים אחרי שבוע לא קל, אחרי מחצית גרועה מול מכבי חיפה, שלא העידה על היכולת הכללית שלנו. זה יתן לנו הרבה אוויר והרבה כוח להמשך. אין ספק שנצטרך להתחזק בשחקנים שיוסיפו לנו איכות בחלק הקדמי. השחקנים הוכיחו שהם חבורה של גברים. רצינו לעלות עם יותר מהירות באגפים, פושה יקבל את הבמה שלו, הוא שחקן טוב והוא יעזור לנו. ברוב המשחקים הוכחנו יכולת, רק חסרים לנו הדברים הקטנים, מאמין שאם נוסיף אוותם נוכל לנצח גם קבוצות חזקות יותר".

יובל נעים: "זו לא הקבוצה שאני מכיר. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב, אבל לא ייצרנו מצבים.אין מי שייתן את הכדור בזמן ומי שיסיים. זו בעיה שנצטרך לדבר עליה. היינו חלשים מאוד בשליש האחרון. רעננה עשתה בונקר והשיגה ניצחון. במחצית השנייה הם בקושי עברו את האמצע. ניסינו להכניס את השחקנים החדשים אבל קשה להביא שינוי אחרי שלושה ימים שהם פה. זה הפסד מאוד כואב, בעונה שעברה ידענו לא להפסיד לקבוצות תחתית. אסור לנו להפסיד לקבוצות האלה, בעיקר בבית. נצטרך לתקן. אנחנו מסובכים בתחתית כבר הרבה זמן, זה לא חדש, קיווינו לא להפסיד היום אבל ספגנו גול מהיר ונכנסו ללחץ. זה לא מספיק טוב, מצפה להרבה יותר. במצבנו, נצטרך לנסות לקחת נקודות מכל מגרש, גם מול מכבי תל אביב. זה מה שנגזר עלינו".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל רעננה גברה 0:1 בחוץ על הפועל אשקלון
מכבי חיפה - מכבי תל אביב: דמארי לא בסגל, גם דסה וייני בצד השני
הפועל עכו: "אם לא יצורפו שלושה שחקנים בכירים, יהיה קשה לשרוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully