וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "תדברו על המשחק הזה עוד 20 שנה כי סיטי לא תפסיד שוב"

אחרי שליברפול ניצחה את מנצ'סטר סיטי, המאמן הגרמני שלה בטוח שזה ההפסד האחרון של המוליכה העונה: "וואו! איזה משחק היסטורי!". פפ גווארדיולה: "הליגה לא גמורה". וגם: כל המספרים

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, אנדרו רוברטסון. רויטרס
השתווה ללואיס סוארס. מוחמד סלאח חוגג/רויטרס

ליברפול עשתה הערב (ראשון) סוף לריצה של מנצ'סטר סיטי, כשניצחה אותה 3:4 במשחק מלהיב באנפילד. עבור מוליכת הפרמיירליג היה זה הפסד בכורה העונה וראשון בליגה אחרי 30 משחקים, כשהיא לא מצליחה לנצח באנפילד מאז 2003. אך היתרון שלה בפסגה עדיין עצום. הפער עומד כרגע על 15 נקודות ממנצ'סטר יונייטד (משחק חסר) וליברפול, שנמצאת ברצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות ומראה שיש חיים גם אחרי מכירתו של פיליפה קוטיניו לברצלונה.

עוד בנושא:
ליברפול ניצחה 3:4 את מנצ'סטר סיטי, שהפסידה לראשונה העונה בליגה
ללא אלכסיס סאנצ'ס: ארסנל איבדה יתרון והפסידה 2:1 לבורנמות'

seperator

המספרים

* מנצ'סטר סיטי הפסידה לראשונה אחרי 30 משחקי ליגה. ההפסד הקודם היה 2:1 בחוץ לצ'לסי באפריל אשתקד.

* מנצ'סטר סיטי לא ניצחה ב-15 הביקורים האחרונים שלה באנפילד במסגרת הפרמיירליג, מאז ה-1:2 במאי 2003.

* זו רביעייה שמינית שסופגת קבוצה של פפ גווארדיולה מאז החל לאמן, וראשונה שלו מאז ה-4:0 שהפסידה מנצ'סטר סיטי לאברטון לפני שנה.

* יורגן קלופ הוא המאמן הראשון שחגג פעמיים עם רביעיות על הראש של גווארדיולה. הפעם הקודמת הייתה 2:4 של דורטמונד על באיירן מינכן בסופרקאפ הגרמני ביולי 2013.

* זה היה המשחק ה-498 של גווארדיולה כמאמן והפעם השנייה בסך הכול שקבוצה שלו מפסידה אחרי שכבשה שלושה שערים. הפעם הקודמת והיחידה הייתה ב-1 במרץ 2009, אז ברצלונה נוצחה באותה תוצאה, 4:3 על ידי אתלטיקו מדריד.

* קלופ עלה למאזן חיובי במפגשים מול גווארדיולה עם 5:6 בניצחונות ועוד תיקו אחד.

* מוחמד סלאח הוא שחקן ליברפול הראשון שמעורב ב-24 שערים אחרי 23 מחזורי ליגה מאז לואיס סוארס ב-2013/14. "אני לא יכול לחשוב על שחקן אחד בהיסטוריה שלנו שפתח טוב יותר את הקריירה שלו בליברפול", אמר בסיום המשחק הקפטן לשעבר והפרשן בהווה, ג'יימי קראגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי (מימין) עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
היחיד שחגג עם שתי רביעיות מול פפ גווארדיולה. יורגן קלופ/רויטרס

התגובות

יורגן קלופ התראיין בסיום כשחיוך גדול על פניו ואמר: "אתה יכול לצפות במשחק כזה כמנג'ר או כאוהד כדורגל, ואני מעדיף לעשות את זה - וואו! איזה משחק! זה היה משחק היסטורי שתדברו עליו עוד 20 שנה כי נראה לי שמנצ'סטר סיטי לא תפסיד עוד פעם העונה. בכל העולם רואים כדורגל וזו הסיבה - זה לוקח לך את הלב, זורק אותו על המגרש ומשחק ככה. לא חששתי בסוף, לא חששתי בכלל שנספוג את הרביעי. אני מכיר את השחקנים שלי מספיק טוב, זה היה אינטנסיבי מדי. אם תשלבו איכות עם גישה, תקבלו משחקים כאלה. אני אוהב את זה מאוד".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, כובש השער הראשון של ליברפול, התרגש בסיום: "המאמן תמיד אומר לי לבעוט, אז ניסיתי והיום זה נכנס. האוהדים היו מדהימים, זה אחד המשחקים עם האווירה הכי טובה שיצא לי לשחק בהם. זו הצהרה יפה מצדנו, ידענו שיש לנו מה שצריך כדי לנצח. מנצ'סטר סיטי או כל קבוצה אחרת, זה לא משנה - אנחנו רק צריכים לרצות לנצח".

פפ גווארדיולה, שהפסיד לראשונה עם מנצ'סטר סיטי במסגרת מקומית מאז אפריל 2017, החמיא לליברפול: "הקרדיט ליריבה. ידענו שיהיה לנו קשה באנפילד וידענו כמה אגרסיביות הקבוצות של קלופ. הם התחילו טוב יותר את המשחק, אחר כך התאוששנו וגם השגנו שוויון. במחצית השנייה הם לא הצליחו להשלים שתיים-שלוש מסירות ברציפות, אבל אז תוך 10-15 דקות זה הפך מ-1:1 ל-1:4 להם, וכבר היה מסובך מדי לחזור. במהלך עונה צריך להתמודד גם עם סיטואציות כאלה. כרגע אנחנו לא סולידיים מספיק, צריך לשמור על יציבות. בכל מסיבת עיתונאים בחודש האחרון אמרתי שהליגה עדיין לא גמורה. זה המצב. יש עוד הרבה משחקים קשים לפנינו, נצטרך להיות מרוכז במשחק הבא ובזה שיבוא אחריו. עד עכשיו עשינו את זה. נגן על המקום שלנו משחק אחר משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully