וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "האם אנחנו עדיין יכולים לאבד את האליפות? כמובן"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא ממהר לחגוג את יתרון 15 הנקודות בפסגת הפרמיירליג לפני המפגש עם ליברפול באנפילד (18:00, ספורט 1): "הכל יכול לקרות. קלופ מאסטר בהתקפות מתפרצות"

עריכת וידאו: מתן חדד

למרות יתרון של 15 נקודות בפסגת הפרמיירליג לפני המפגש הערב (ראשון, 18:00 ספורט 1) עם ליברפול באנפילד במסגרת המחזור ה-23, פפ גווארדיולה מסרב להסכים עם הדעה הרווחת שקבוצתו כבר הבטיחה את האליפות. הסיטיזנס ניצחו ב-20 מתוך 22 המשחקים שלהם בליגה העונה וטרם הפסידו ומציגים יכולת נהדרת בזירה המקומית ובאירופה, אך הספרדי מתעקש שאין סיבה לשמוח עד שזה לא נגמר.

"בכדורגל ובספורט בכלל, הכל יכול לקרות", אמר גווארדיולה לקראת המשחק נגד המייטי רדס, והוסיף: "האם אנחנו עדיין יכולים לאבד את האליפות? כמובן. נשארו עוד 13 או 14 משחקים ואתה לא יכול לדעת מה יקרה. אם נשחק באותה רמה יש לנו הזדמנות לזכות, אבל אין לדעת. אם נתחיל לזייף, ונאבד ביטחון, זה יגרום לנו לשחק לא טוב וזה דבר שיכול לקרות. אבל זה פשוט: אנחנו פשוט צריכים להתרכז במשחק הבא, וזה מה שאני אומר לשחקנים שלי".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי מחפשת ניצחון ראשון באנפילד מאז 2003
הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בפרמיירליג בכל הזמנים
נשאר בברידג'? אדן הזאר לאוהד: "לעולם לא אעזוב את צ'לסי"

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
"הם משחקים כדורגל התקפי ומרגש". גווארדיולה עם קלופ/רויטרס

הביקור של סיטי בליברפול יפגיש בין שתי קבוצות מלהיבות ביותר. כמו התכולים, גם שחקניו של יורגן קלופ נמצאים בכושר נפלא ולא הפסידו כבר 13 משחקי ליגה ברציפות. האדומים עשו כותרות לאחרונה אחרי שרכשו את הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק תמורת 75 מיליון ליש"ט והפכו אותו לבלם היקר בהיסטוריה. גווארדיולה אמר על היריבה: "יורגן קלופ הוא מאסטר בהתקפות מתפרצות. עם שחקנים כמו מוחמד סלאח וסאדיו מאנה, מספיקות להם מספר מסירות כדי לסיים התקפה עם כדור ברשת. הם משחקים כמו ליברפול של העבר וכמו שהאוהדים דורשים: כדורגל התקפי ומרגש. אנחנו מנסים לעשות אותו דבר, אז ניתן את כל מה שיש לנו במשחק".

עוד באותו נושא

אנגליה: הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בפרמיירליג בכל הזמנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully