וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מכבי חיפה נמצאת בידיים טובות, אלאך יודע מה הוא עושה"

14.1.2018 / 10:41

מאמן מכבי תל אביב פרגן לקולגה ההולנדי לפני המפגש מול מכבי חיפה (שני, 21:00, ספורט 5): "אוהב את הצורה שבה הוא עובד". דור פרץ: "הרגשתי פחות טוב בעמדות אחרות, הכי נוח לי כקשר אחורי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה מחר (שני, 21:00, שידור בספורט 5) במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. הצהובים מגיעים למפגש אחרי ניצחון 0:3 על מכבי נתניה במחזור הקודם אשר השלים להם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים, והם ישמחו להמשיך אותו במפגש מסקרן נגד הירוקים באצטדיון בחיפה. קבוצתו של ג'ורדי קרויף ממוקמת במקום ה-4 בטבלה עם 35 נקודות, 2 פחות מהמוליכה בית"ר ירושלים שנפרדה אתמול ב-1:1 עם עירוני קרית שמונה.

"אנחנו מתרכזים במשחק מחר. אנחנו נמשיך בגישת ה'משחק אחר משחק' שלנו", אמר קרויף בפתח דבריו. "רוצים לקחת את הנקודות. אנחנו חושבים רק על מחר, לא על משחק הגביע נגד מכבי חיפה. מרוכזים רק במשחק הבא ולהשיג שלוש נקודות מחר. האם אנחנו פייבוריטים? לא חושב שיש לזה משמעות. זה יהיה מפגש בין שתי קבוצות ענקיות, אצטדיון מדהים ואוהדים מעולים. זה יהיה משחק עם הרבה היסטוריה ותשוקה לניצחון. לא חושב שיש פייבוריטית".

עוד בנושא

צומצמו הפערים בין מכבי תל אביב למ.ס. אשדוד בנוגע לגדי קינדה
מכבי חיפה: אתנסיאדיס בהרכב. במועדון שוחחו עם סוכנו של קבהא
החלום שהפך לסיוט: הפציעה שעצרה את הפריצה של חביב אוחיון

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"מכבי חיפה בידיים טובות". ג'ורדי קרויף/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

קרויף הוסיף: "זה תמיד משחק גדול. אני רוצה שתהיה לנו מנטליות ואופי כמו שהראנו במשחק החוץ נגד בית"ר. למכבי חיפה מאמן זמני, אבל עדיין יש להם מאמן. אני אוהב את מו אלאך, אוהב את הצורה בה הוא עובד. יש מחשבה מאחורי כל מהלך שהוא מבצע וזה עבד טוב במועדונים הקודמים שלו. אני חושב שמכבי חיפה בידיים טובות איתו. מאמן או לא, יש להם אנשים על הספסל כרגע והם עושים את עבודתם".

על השיפור ביכולתו של דור פרץ: "הוא נותן לנו כוח במרכז המגרש. הוא חתם על חוזה חדש לפני מספר חודשים וזה מראה את ההערכה שיש לנו אליו. הוא בר מזל, הוא יכול לשחק במספר עמדות וזה יתרון גדול. אני חושב שיש לו פוטנציאל רב לשחק בכל עמדה בה הוא רוצה. אני חושב שהוא שחקן אינטליגנטי עם אופי טוב שהשתפר ושיפר לנו את מרכז המגרש. אני מאמין שיש לו פוטנציאל להיות בלם מעולה בעתיד, אבל כרגע הוא בעמדה מספר 6 ומגן על השחקנים שלפניו ומאחוריו ואני שמח בשבילו".

על הפילוסופיה שלו בעתות משבר: "כשיש ביטחון נמוך, זה לא עוזר להיות קשוח. כשהביטחון עולה זה הזמן שניתן לדרוש. זו הפילוסופיה שלי, צריך לדעת מתי לדרוש ומתי לעזור לשפר את הביטחון".

על יגור פיליפנקה שעזב למ.ס אשדוד: "כשיגור חתם לפני שנתיים חשבנו שישחק יותר. הוא נפצע גם ולכן לא הצליח לקבל רצף משחקים. אני מקווה שעכשיו באשדוד הוא ישחק ברציפות וטוב ויוכיח שהוא שחקן ברמה גבוהה. הוא הגיע כשחקן מקומי וזה היה יתרון ענק עבורנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"היום אני אומר 'תודה' לאוהדים שביקרו אותי". דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לצידו של קרויף התייצב דור פרץ, שמציג לאחרונה יכולת משופרת. הקשר אמר: "עד לפני חודש וחצי עבדתי קשה כמו שאני עובד הכל ועשיתי כל שביכולתי כדי לעזור לקבוצה ולעצמי. תפקידים מסוימים פחות התלבשו עליי יפה. אני מאוד שמח שכרגע אני משחק בתפקיד בו אני מרגיש הכי נוח והכי טוב ושמח לעזור לקבוצה. כשרואים אותי ואת דור מיכה ושרן ייני משחקים זו יכולה להיות זריקת עידוד לדור הצעיר שרואה שניתן לשחק פה".

על המפגש מול מכבי חיפה: "כל משחק הוא החשוב ביותר, כי כל משחק בו נמעד זו מעידה לכל העונה. זה משחק גדול שנבוא מוכנים אליו וניתן את כל שביכולתנו לתת. התחלנו להביא מעצמנו את הדברים הבסיסיים שקבוצה מביאה שפחות הולך: להיות פיזיים ולא לחשוב על כדורגל יפה".

על היחס שקיבל מהקהל: "הייתה תקופה פחות טובה שלי ושל הקבוצה ונתקלתי בחוסר אהדה מהקהל. זה לא היה קל. היום אני אומר לאוהדים תודה רבה כי הם גרמו לי לעבור מכשול מסוים. אני בא לתת את העבודה שלי ולעזור למועדון להיראות הכי טוב שאפשר. הקהל מטבעו יגיב איך שהוא רוצה, אני עסוק בשלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully