וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: תובע ההתאחדות יבדוק אם טביב היה מעורב בחילופים

14.1.2018 / 7:11

בבית"ר לא מתרגשים מהתיעוד בו נראה הבעלים מתערב במהלך המשחק: "אם יש למישהו הוכחה שאמר למנהל הקבוצה לעשות חילוף, שיראה לנו אותה". ויכוח על הספסל לפני החילוף השלישי: "אין שם שקט". אדגר עשוי להיות מושאל, קריאף יצטרף?

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

1. בבית"ר מכחישים: "למישהו יש הוכחה שטביב אמר לעשות חילוף?"

אז מי באמת מאמן את בית"ר ירושלים? הקבוצה סיימה אמש (שבת) בתיקו (1:1 מול קרית שמונה) אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל שיחת היום הייתה ההתערבות לכאורה של הבעלים אלי טביב בהחלטות המקצועיות. תובע ההתאחדות אמור לצפות בווידאו המדובר בו טביב נראה מתדרך את מנהל הקבוצה ולהחליט אם ניתן לבסס על כך תלונה וחקירה בבתי הדין. בבית"ר הכחישו כי טביב היה מעורב בחילופים ואמרו: "אם יש למישהו הוכחה שאלי טביב דיבר עם מנהל הקבוצה ואמר לו לעשות חילוף, הוא מוזמן להראות לנו אותה".

גורם בכיר בהתאחדות אמר כי מבחינה מעשית אין הוכחה לדברים, אך יחד עם זאת יובהר לבית"ר שוב כי טביב לא יכול להיות מעורב וכי אם יתברר שהוא כן, הוא יועמד לדין. טביב צפוי לטוס חזרה לארצות הברית בימים הקרובים ולא יהיה בארץ בחודשיים הקרובים. אלי אוחנה לא נכח כלל בקרית שמונה עקב מחלה. אבל זו רק ההתחלה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה בחוץ
בני בן זקן מסביר: "יוסי בניון? אלו ההחלטות שהתקבלו"
אבי נמני: "יוסי בניון לא אמר שהוא רוצה ללכת לאנשהו"

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פארסה שלא נגמרת. טביב/ברני ארדוב

2. אדגר עשוי לעבור בהשאלה: "הקהל עצבני בכל נגיעה שלו"

על כר הדשא, בית"ר שוב סיפקה יכולת בינונית. "היה חוסר שליטה במשחק", העידו שחקנים. "כל המשחק היה בלאגן סביב הספסל ועצבים. בכלל - באנו לא מוכנים". גם השחקנים לא הצליחו להתעלם מההתרחשויות לפני החילוף השלישי, בו נכנס לבסוף דוד קלטינס. "היה שם ויכוח של בני עם הצוות המקצועי ואי הסכמות, הוא אמר להם שהוא לא רוצה להכניס את קלטינס ומתלבט, ואחרי שנייה אמר להם 'כן' ושוב חזר בו. צריך שקט על הספסל, לא בלאגן". יחד עם זאת, בצוות המקצועי אמרו בסיום: "רק בבית"ר יכול להיות שמגיע תיקו אחרי ארבעה נצחונות רצופים, וכולם עושים מזה אסון".

בבית"ר מאוכזבים מפול אדגר ואם יימצא בלם זר, הוא יושאל עד לתום העונה. שחקנים אמרו על אדגר: "יש לו הרבה כדורגל, אבל הוא בסיטואציה בעייתית וגם הקהל עצבני בכל נגיעה שלו, הכי טוב עבורו יהיה אם יושאל לשחק עד סוף העונה במקום יותר רגוע". אריק סאבו צפוי להישאר על לתום העונה. בבית"ר מעוניינים במקביל לצרף את אופיר קריאף ותיתכן פגישה עם נציגיו בימים הקרובים. שון גולדברג, שלא היה בסגל, עשוי לבקש שחרור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
פרידה בלתי נמנעת. בניון/ברני ארדוב

3. שחקנים: "אם לא מתכוונים לתת לבניון לשחק, שיגידו לו וייפרדו"

עוד סוגיה שמטרידה את מנוחתה של בית"ר היא המשך דרכו של יוסי בניון בקבוצה. בשבועות האחרונים נראה שגם הקשר הוותיק מבין בעצמו שהוא לא צפוי לשחק כמעט העונה. בין אם מדובר בהחלטות מקצועיות או לא, הוא אפילו לא נלקח בחשבון כמחליף והפרידה בלתי נמנעת. אפילו שחקנים שצידדו בהישארות בניון אמרו אתמול: "אם בבית"ר לא מתכוונים לתת לו לשחק בכלל שיגידו לו את זה וייפרדו. הוא כבר אמר שהוא רוצה להישאר ומקבל את זה שהוא עולה מהספסל, אבל זה הגיע למצב לא בריא שהוא אפילו לא אחד משלושת החילופים. מן הראוי שיבהירו לו את זה ויגמרו עם הסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully