וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלו פרוטקשן: פילדלפיה איגלס ניצחה את אטלנטה

14.1.2018 / 6:41

ניק פולס והתקפת האיגלס התקשו מול אטלנטה, אבל ההגנה עצרה את מאט ריאן וחוליו ג'ונס, והעיטמים בשלב הבא עם ניצחון 10:15. יארחו את המנצחת במפגש בין מינסוטה לניו אורלינס. ניו אינגלנד - טנסי 14:35

רודני מקלאוד שחקן פילדלפיה איגלס מפיל את מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. AP
רודני מקלאוד והאיגלס סיימו את העונה של מאט ריאן והפאלקונס/AP

משחקי השלב השני בפלייאוף יצאו הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, כשפילדלפיה איגלס, המדורגת 1 ב-NFC, ניצחה את אטלנטה 10:15 והעפילה לגמר החטיבה. היא תארח שם את המנצחת בין מינסוטה לניו אורלינס. במשחק השני של הלילה הביסה ניו אינגלנד את טנסי 14:35 ותחכה למנצחת במפגש בין פיטסבורג לג'קסונוויל.

פילדלפיה - אטלנטה 10:15

כל העונה הייתה תלויה במהלך אחד בדאון רביעי. מאט ריאן ניסה למצוא את חוליו ג'ונס, שתפס שני כדורי מפתח לפני כן, אבל הכדור שייט מעל הידיים של התופס והפאלקונס החמיצו את ההזדמנות לעלות ליתרון דקה לסיום. העונה של פיינליסטית הסופרבול נגמרה.

האיגלס היו למדורגת 1 הראשונה בהיסטוריה שעולה כאנדרדוג למשחק פלייאוף. במחצית הראשונה הם הצדיקו את כל החששות מניק פולס, שלא מצא את התופסים שלו וזרק כדורים לא מדויקים. למרות זאת, הוא הצליח לרדת להפסקה בפיגור 10:9 בלבד, אף שמהלך העניינים בשדה והטעויות של שחקני העיטמים היו אמורים להוביל את אטלנטה לכיוון חיובי יותר.

במחצית השנייה הנדס פולס שני מהלכים לשערי שדה, והגנת האיגלס המצוינת עסקה בעצירתו של ריאן. פלטשר קוקס ורודני מקלאוד הלחיצו את הקוורטרבק,, הפילו אותו ולא רק שמרו את האיגלס בעניינים, הם גם נתנו הצהרת כוונות למינסוטה ולניו אורלינס, שאחת מהן תגיע ללינקולן פייננשל בשבוע הבא.

פולס מסר ל-246 יארד ב-23 מ-30, לגארט בלאנט, אחד שיודע דבר או שניים על ניצחונות בפלייאוף, סיפק את הטאצ'דאון היחיד של האיגלס במשחק. 210 יארד וטאצ'דאון לריאן, כמעט מחצית מהיארדים, 101, הלכו לידיים של ג'ונס.

ניק פולס שחקן פילדלפיה איגלס. AP
קיבל קצת ביטחון? פולס עם מחצית ראשונה חלשה ושניה טובה/AP

ניו אינגלנד - טנסי 14:35

כמו הרבה פעמים העונה, במיוחד בחודש האחרון, הפטריוטס קיבלו עזרה מהשופטים, וגם אם זה לא מה שהכריע את המשחק, ההטיה עדיין משאירה טעם קצת רע מהמשחק. המהלך המכריע נרשם בשלהי המחצית הראשונה, כשעבירה של ניו אינגלנד "הפכה" לעבירה נגד טנסי, העניקה לפטריוטס דאון ראשון במקום פאנט וטום בריידי הצעיד אותם במגרש לטאצ'דאון שקבע 7:21 וחיסל את ההתמודדות.

טנסי דווקא עלתה ראשונה על הלוח עם טאצ'דאון שמסר מרקוס מריוטה לקורי דיוויס, אבל הפאטס הגיבו במהירות עם טאצ'דאון של ג'יימס וייט ממסירה של בריידי. לאחר מכן הוסיף וייט טאצ'דאון בגיחה לאנדזון, העלה ל-7:14, בריידי מסר לכריס הוגאן שהגדיל ל-7:21 ומשם כבר לא הייתה למריוטה והטייטאנס דרך חזרה.

בריידי סיים עם 337 יארד ושלושה טאצ'דאונים, דני אמנדולה תרם 111 יארד ב-143 תפיסות. 254 יארד ושני טאצ'ים למריוטה.

ג'יימס וייט שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
כמו בשנה שעברה, נותן גם הפעם תפוקה בפלייאוף. ג'יימס וייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully