וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מחמאות לעומר לקאו, זעם על איסמעיל ריאן

14.1.2018 / 7:26

במועדון החמיאו לקשר הצעיר שהצטיין מול בית"ר. ריאן נקרא לעמדת החילופים, התעכב ועורר את כעסו של סילבס, שבחר שלא להכניסו. אכזבה מאיבוד הנקודות: "זה קורה לנו כל העונה"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. סוכנות ג'יני
הילד זכה למחמאות. לקאו חוגג עם החברים/סוכנות ג'יני

בעירוני קרית שמונה התאכזבו מאוד מכך שלא הצליחו לנצח אמש (שבת) את בית"ר ירושלים, אף שהפגינו עליונות לאורך כל המשחק שבסופו של דבר הסתיים ב-1:1. "ככה זה קורה לנו כל העונה", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו משחקים טוב בהרבה משחקים ומגיעים להרבה מאוד מצבים, אבל לא מתרגמים את זה לנצחונות וזו תסמונת גרועה מאוד שאנחנו חייבים לנסות לתקן עד סוף העונה".

בקרית שמונה החמיאו מאוד לעומר לקאו הצעיר שכבש את השער והיה מהמצטיינים במגרש. בשבועות האחרונים התלבט חיים סילבס עם אנשי הצוות שלו האם להכניס את לקאו להרכב והשבוע, אחרי אימונים טובים מאוד של הקשר הצעיר, החליט המאמן לקחת את הסיכון. "עומר נתן משחק מצוין", העיד אחד מחבריו, "הוא שיחק בביטחון כמו שחקן שכבר עבר כמה שנים בליגת העל". בקבוצה ימשיכו להעניק קרדיט לקשר הצעיר, שצפוי לפתוח גם במשחק הגביע הקרוב.

מהצד השני, במועדון מודאגים מפציעתו של איתמר ניצן. השוער הרגיש כאב חזק בשריר הארבע ראשי ובקבוצה חוששים שמדובר בקרע. ניצן יעבור בדיקה בימים הקרובים ובקרית שמונה מקווים שבסופו של דבר יתברר שמדובר במתיחה או כיווץ.

מלבד העניינים המקצועיים, בקבוצה זעמו על אימסעיל ריאן. הקשר שהתאכזב מכך שלא פתח התבקש להיכנס כמה דקות לסוף המשחק, אך סילבס חש שריאן מתעכב בהגעה שלו לעמדת החילופים וביטל את החילוף. המאמן זעם על הגישה של הקשר, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת ואולי אף להיקנס, כך על פי גורם בקבוצה.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה בחוץ
בן זקן: "בניון? אלו ההחלטות שהתקבלו", סילבס: "השער של בית"ר לא היה חוקי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully