וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מאמץ להחתים את גיא לוזון, במועדון גיששו אצל יוסי בניון

14.1.2018 / 7:03

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה בקבוצה יגבירו את הניסיונות להחתים את המאמן. אם לוזון לא יסכים לחתום, חואן קרלוס עשוי להישאר. בסכנין מעוניינים לצרף את קשר בית"ר ירושלים לשנה וחצי

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בשלב זה לא מסכים. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

אחרי ההפסד 2:0 למכבי פתח תקווה בבני סכנין יגבירו השבוע את המאמצים להחתים את גיא לוזון כמאמן הקבוצה. בסכנין רוצים מאוד את אקס מכבי חיפה אך בשלב זה הניסיונות של הנהלת סכנין בנושא לא צלחו.

בסכנין יגישו הצעה חדשה למאמן ומקווים שישנה את דעתו. לפי גורמים בהנהלת סכנין בשלב זה במועדון רוצים לראות רק את לוזון ואם זה לא יגיע, ישקלו להשאיר בתפקיד את חואן קרלוס ששימש כמאמן זמני בשני משחקי הליגה האחרונים. אם התסריט הזה ייצא לפועל בסכנין יש כוונה לצוות אל חואן קרלוס כעוזר את איימן אבו יונס המשמש כמאמן קבוצה הנוער. יש לציין כי למרות ההפסד למכבי פתח תקוה בקבוצה החמיאו לקרלוס על ניהול המשחק וההתנהלות.

מלבד עניין המאמן בהנהלה עוסקים במקביל גם בסוגיות של רכש כאשר נודע שגורמים בקבוצה גיששו אצל יוסי בניון האם יסכים להגיע למועדון. בסכנין היו רוצים לראות את בניון חותם לשנה וחצי במועדון.

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את בני סכנין בחוץ
מימר: "הולכים הביתה עם חיוך", חואן קרלוס: "לא יודע מה יקרה איתי"
בן זקן: "בניון? אלו ההחלטות שהתקבלו", סילבס: "השער של בית"ר לא היה חוקי"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יגיע לסכנין? יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

לפי גורמים המעורים בפרטים הסיכויים שיוסי בניון אכן יעשה מעבר שכזה קלושים. גם אחמד עאבד חזק על הכוונת של סכנין. בסכנין רוצים מאוד לראות את עאבד בקבוצה והשבוע צפויים בקבוצה לשוחח ישירות עם איזי שרצקי כדי לנסות לצרף את השחקן.

בקבוצה התאכזבו כמובן מההפסד למכבי פתח תקוה אך התעודדו מהעובדה שמכבי נתניה איבדה נקודות. בסכנין מאמינים שהם מסוגלים להעפיל לפלייאוף העליון עם חיזוק נכון בהתקפה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully