וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - הפועל רעננה: דובב גבאי יערוך בכורה אצל המארחת

החלוץ שהגיע מבני יהודה צפוי לפתוח, דויד מנגה שהצטרף גם הוא ימתין על הספסל (א', 19:00, 5 לייב). אלי בבייב יפתח על חשבון בן והבה המורחק אצל האורחת, שוקרני: "אנחנו חדורי מוטיבציה"

מחזור 18הסתיים14/01/2018
הפועל אשקלון
    0
    • (4) קמארה
    הפועל רעננה
    יוסי ציפקיס

    הפועל אשקלון:

    המארחת מקווה להשיג מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) ניצחון שני ברציפות, כאשר תפגוש בבית את הפועל רעננה. שחקני הרכש החדשים, דויד מנגה ודובב גבאי, ייכללו בסגל כאשר גבאי צפוי לפתוח ב-11 על חשבון יוסיפ איבנצ'יץ' שעבר להפועל חיפה. יובל נעים אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה בליגה שלנו ונצטרך להביא את הנקודות. אנחנו צריכים להפוך את הבית שלנו למבצר. אמנם עשינו פה כמה תוצאות יפות, אבל אם נסתכל במבט רחב יותר על התוצאות אז ניצחנו פה רק את הפועל עכו. אני חושב שהבסיס של כל קבוצה צריך להיות משחקי הבית ואני חושב שאם הקהל יבוא בהמוניו הוא ידחוף את השחקנים. זה חשוב לנו ולא רק במשחקים מול הגדולות. המשחקים האלה, כמו רעננה מחר, יותר חשובים ממשחקים מול קבוצות כמו הפועל באר שבע".

    הפועל רעננה:

    בקבוצה יודעים שהמשחק יכול לסבך מאוד את המצב שלה. אצל האדומים לא רוצים לחשוב על דבר אחר חוץ משלוש נקודות שיכולות לתת יותר מאוויר לנשימה לחבורה של מנחם קורצקי. המאמן ייאלץ להסתדר ללא בן והבה המורחק כשאת מקומו ימשיך לתפוס אלי בבייב ואילו מי שיחזור להרכב אחרי שריצה הרחקה הוא המגן הימני עדי נמני. הקשר רועי שוקרני אמר לקראת המשחק: "לא היה לנו הרבה זמן להתאושש אחרי המשחק מול מכבי חיפה, אבל היינו חייבים מהר מאוד לעמוד על הרגליים ולהוציא את ההפסד מהראש. כל השחקנים חדורי מוטיבציה ונחושים להצליח מול אשקלון. נבוא לתת הכול כדי להשיג את הנקודות. אנחנו מבינים את חשיבות המשחק ועם זאת לא מזלזלים באשקלון שהראתה במשחק האחרון שהיא יודעת לשחק טוב ולנצח".

    דובב גבאי, הפועל אשקלון. האתר הרשמי של הפועל אשקלון,
    יתכבד בשער ה-100 של אשקלון בליגת העל? דובב גבאי/האתר הרשמי של הפועל אשקלון

    טריוויה

    * הפועל רעננה עדיין לא כבשה לרשת הפועל אשקלון במסגרת ליגת העל. המאזן עד כה: שלושה ניצחונות לאשקלון על האפס ועוד תיקו נטול שערים.

    * שתי הקבוצות הספיקו להיפגש עוד בליגה הארצית, אבל את שני הניצחונות היחידים שלה באשקלון השיגה הפועל רעננה בליגה הלאומית: 0:1 בינואר 2007 ו-0:1 בפברואר 2013.

    * המאזן של יובל נעים ב-10 משחקים כמאמן בליגת העל מול הפועל רעננה: שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

    * הפועל אשקלון לא ניצחה בששת משחקי הליגה הביתיים האחרונים שלה.

    * השער הבא של אשקלון יהיה ה-100 שלה בליגה הבכירה, אליה היא משתייכת זו העונה הרביעית בסך הכול.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גיא ברגר
    אצטדיון: אשקלון
    קהל: 1300

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully