וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "סטיבנסון שחקן מלוכלך, הייתי צריך לדעת את זה"

כוכב קליבלנד שוב התעמת עם פורוורד אינדיאנה שגרם לו גם לספוג עבירה טכנית: "השופטים תפסו אותי בזמן הנקמה". סטיבנסון: "כיף לנצח את השחקן הטוב בליגה, רציתי לעצבן את האוהדים שלו"

לברון ג'יימס קליבלנד מול לאנס סטיבנסון אינדיאנה. רויטרס
צמד חמד. לברון וסטיבנסון/רויטרס

לילה עמוס של משחקי NBA הסתיים עם עוד הפסד של קליבלנד. סגנית האלופה חטפה שתי תבוסות קשות ומשפילות מול מינסוטה וטורונטו, כשהפעם גם יתרון מהיר של 22 נקודות באינדיאנה לא הספיק לקינג ג'יימס וחבריו כדי להשיג ניצחון. לברון ג'יימס הפך לגיבור הטראגי של המשחק עם איבוד קריטי קצת יותר מדקה לסיום וגם החטיא שלשה על הבאזר ב-97:95. אבל הסיבה שלברון מאוד לא אוהב לשחק מול אינדיאנה היא המפגש עם לאנס סטיבנסון. הפורוורד תרם 16 נקודות מהספסל וסיים את המשחק עם מדד הפלוס מינוס הגבוה ביותר, אך חשוב מכך הצליח שוב להוציא את לברון משלוותו וגם גרם לו לקבל טכנית במהלך הרבע הרביעי אחרי שבין השניים התפתח עימות פיזי.

"לאנס הוא שחקן מלוכלך, זה מה שהוא. הייתי צריך לדעת את זה. השופטים תפסו אותי בזמן הנקמה. הוא שיחק טוב אבל הוא מלוכלך", כך אמר לברון בסיום המשחק על הצ'ילבה שלו. סטיבנסון דווקא היה מרוצה ואמר: "זה קשה להיכנס לתוך הראש שלו, אבל הלילה זה היה שונה. כיף לשחק נגד השחקן הטוב בליגה ולנצח אותו. הרבה אוהדים באים כדי לתמוך בו, כך שאני ניסיתי לעצבן גם את האוהדים שלו".

עוד בנושא:

קליבלנד הפסידה גם בקליבלנד, גולדן סטייט ויוסטון טיילו
בול פגיעה: המופע של לוואר בול חושף את אמריקה במערומיה, ובמיטבה

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
עסקים כרגיל. קווין דוראנט/רויטרס

בעוד שקליבלנד נמצאת בסוג של משבר, גולדן סטייט האלופה התאוששה מהר מאוד מההפסד המפתיע לקליפרס עם ניצחון קל ומרשים בחוץ על מילווקי החזקה. זאת חרף העובדה ששיחקה בלי כוכבה סטף קרי. קליי תומפסון שבר את הרצף השלישי הכי ארוך בתולדות הליגה כשלא קלע שלשה לראשונה אחרי 95 משחקים, אך קווין דוראנט הוביל את הווריירס לניצחון וגם ניצח במאץ' אפ הפרטי מול יאניס אנטטוקומפו, הפורוורד היווני הסנסציוני של הבאקס.

"כשאתה שומר שחקנים כמו דוראנט, אתה צריך להקשות עליו כמה שיותר. הוא הולך לקחת 20 זריקות ולשחק את המשחק שלו. אי אפשר לתת לו לזרום עם המשחק, זה משהו שלמדתי". כך אמר אנטטוקומפו בסיום והוסיף: "KD היה אגרסיבי כל המשחק, זה שיעור עבורי להיות אגרסיבי גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully