וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת'איסט הפסידו 1:0 לאלופת הודו

אחרי שניצח במשחק הבכורה בקבוצתו החדשה, הישראלי לא הצליח למנוע ממנה להפסיד ל-ATK, אותה מאמן טדי שרינגהאם. שלושער לדאבור ב-1:13 של רד בול זלצבורג על קבוצת חובבים במשחק הכנה

אברהם גרנט. GettyImages
הפסד ראשון בהודו. אברהם גרנט/GettyImages

ההרפתקה החדשה של אברהם גרנט בהודו נמשכה הערב (שישי) עם הפסד 1:0 של נורת'איסט ל-ATK מהעיר קולקטה, במסגרת המחזור התשיעי בליגה ההודית. גרנט, שהגיע לקבוצה כיועץ מקצועי, עמד פעם נוספת על הקווים בשל המחסור במאמן, אך לא הצליח לשחזר את ההצלחה ממשחק הבכורה שלו, בו עזר לנורת'איסט להשיג ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים רצופים. בעקבות ההפסד, קבוצתו של מאמן צ'לסי ונבחרת גאנה לשעבר נותרה במקום התשיעי והלפני אחרון בטבלה, כשבאמתחתה שני ניצחונות בלבד העונה.

את ATK, אלופת הודו (למעשה, היא מחזיקה בשתיים מתוך שלוש האליפויות ב-ISL מאז שנוסדה), מאמן לא אחר מאשר אקס מנצ'סטר יונייטד, טדי שרינגהאם. היא הגיעה למשחק אחרי שני מחזורים ללא ניצחון וכשהיא נמצאת שתי נקודות בלבד מעל נורת'איסט, אך הצליחה לנצח משער של זקניה הפורטוגלי בדקה ה-73. בשורות הקבוצה משחקים השוער הוותיק יוסי יאסקיליינן (90 דקות על הספסל), ששיחק בעבר שנים ארוכות בפרמיירליג, וכן החלוץ האגדי רובי קין, שהפעם נותר מחוץ לסגל להתמודדות מול קבוצתו של גרנט.

*באוסטריה, רד בול זלצבורג גברה 1:13 במשחק הכנה על ואלס-גורנאו החובבנית. מונס דאבור, שלא הבקיע בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה לפני הפגרה, תרם שלושה שערים לחגיגה. הליגה האוסטרית תחזור לפעילות רק בתחילת חודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully