וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן עצבני: "נמאס לי לשמוע כמה ריאל מדריד לא טובה"

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מאמן הבלאנקוס הגיע במצב רוח קרבי למסיבת עיתונאים: "זה טוב לכם לדבר על כמה אנחנו גרועים, זה מוכר יותר, מבקש מהאוהדים לא להקשיב לכל מה שאומרים"

רויטרס

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, 2:2 מול סלטה ויגו בליגה, שהרחיק עוד יותר את הבלאנקוס מהצמרת, ו-2:2 נוסף בגביע מול נומנסיה מליגת המשנה, שאמנם הספיק כדי להעפיל לרבע הגמר אך לא הוסיף שקט למועדון הלחוץ. באווירה הלא פשוטה הזו, הגיע זינדין זידאן למסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי הקשה מול ויאריאל במצב רוח קרבי.

"נמאס לי מהביקורות", הודה הצרפתי, "נמאס לי לשמוע כמה אנחנו לא טובים. קל מאוד בעמדה שלכם להגיד שהכול אצלנו רע, למרות שאתם יודעים שזה לא המצב. זה טוב לדבר על כמה אנחנו גרועים, זה מוכר יותר. צריך להסתכל על הצדדים החיוביים, שהם שאנחנו עדיין בחיים בכל המפעלים. אנחנו לא גרועים כמו שאומרים עלינו. נצטרך למצוא את האנרגיות החיובית להמשיך הלאה".

"מה שאני יכול להגיד לאוהדים", הוסיף, "אל תקשיבו לכל מה שאומרים. אנחנו צריכים אתכם. כמו שאין צורך להיכנס לאופוריה כשהכול טוב, ככה אנחנו צריכים שהאוהדים יישארו לצידנו כשלא הולך לנו. אחרי כל משחק שלנו אני צופה בו שוב ורואה דברים חיוביים בקבוצה. אני מבין את הטענות על כך שקבוצות אחרות מתחזקות ואנחנו לא, אבל אין שחקן שאני רוצה והוא פנוי. יש לי את השחקנים שלי".

עוד בנושא

ברצלונה מתמוגגת: השילוב בין מסי לאלבה "קטלני", ואלוורדה "המלך החדש"
שבת בספרד: ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד עם משחקים קשים
נשאר באלופה? אדן הזאר לאוהד: "לעולם לא אעזוב את צ'לסי"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
תקופה לא קלה. זינדין זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully