וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי חיפה? הנק פרייזר הודיע שיעזוב את ויטסה בתום העונה

12.1.2018 / 13:55

המאמן שעבד בקבוצה ההולנדית תחת מו אלאך, עד שזה עזב לירוקים, הודיע רשמית כי לא ימשיך וייתכן כי יסיים את תפקידו עוד במהלך העונה. עומר דמארי חזר לאימונים: "ניקינו את השולחן"

ברני ארדוב

האם מכבי חיפה קרובה למנות את הנק פרייזר למאמן? ההולנדי הודיע היום (שישי) לראשי ויטסה ארנהם כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה, אז גם ייגמר החוזה שלו. פרייזר אמנם הוביל את ויטסה לגביע היסטורי בעונה שעברה, אך העונה היא כבר הודחה מהליגה האירופית ומהגביע ומדורגת במקום בשמיני בליגה, ולא מן הנמנע כי ההודעה של פרייזר תביא את הקבוצה לתת לו ללכת עוד במהלך העונה - מה שיסלול את דרכו לאיחוד עם מו אלאך, ששימש כמנהל הספורטיבי של פרייזר בוויטסה לפני שהגיע לחיפה.

אחרי הניצחון על הפועל רעננה, שחקני מכבי חיפה ערכו אתמול אימון קל בלבד ומחר יחדשו את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. החלוץ עומר דמארי יחזור מחר לאימונים ויהיה בסגל. במועדון שמו את סאגת דמארי מאחור. לאחר הפגישה אתמול בכפר גלים עם המנהל הטכני מוחמד אלאך והמנכ"ל אסף בן דב, דמארי ישוב לסגל ואמור לקבל דקות משמעותיות בהמשך. "הבהרנו לעומר שאנחנו רוצים שיישאר והוא החליט שהוא איתנו עד סיום העונה. ברגע שדברים הובהרו וניקינו את השולחן, אין סיבה שברגע שהוא כשיר הוא לא יהיה שחקן חשוב ברוטציה שלנו", אמרו במועדון. מכיוון שדמארי לא התאמן באופן סדיר בימים האחרונים, סטפנוס אתנסיאדיס עשוי לפתוח ב-11.

עוד בנושא:

מכבי חיפה פנתה לשרים: "פעילות משטרת ישראל אינה מספקת"
בתום פגישה: עומר דמארי סיכם על הישארותו במכבי חיפה
המאמן השבדי יורגן לנארטשון: "הייתי די קרוב למכבי חיפה"

שחקן מכבי חיפה, שי בן דוד. יוסי ציפקיס
יעבור ללאומית? שי בן דוד/יוסי ציפקיס

גם במשחק הקרוב אמור רז מאיר לפתוח בהרכב כשארנסט מאבוקה אמור לראות את המשחק מהספסל. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, במועדון לא מרוצים מהקמרוני וייתכן מאוד שיעזוב בתום העונה. אלאך, כך מתברר מתוך שיחות עם סוכני שחקנים, שוקל להחתים בקיץ גם מגן ימני. שמו של דור אלו כבר עלה במידה ובאר שבע, שרוצה את רועי קהת, תסכים לשחרר אותו. "מאבוקה שחקן נהדר מבחינה התקפית, אבל יש לו הרבה מה לשפר מבחינה הגנתית. הקבוצה סובלת כרגע מבעיה בחלק האחורי ולכן יכול להיות שזה השיקול של הצוות המקצועי", אמרו בקבוצה. בניגוד לקמרוני, היכולת הטובה של שלומי אזולאי לא נעלמה מעיני הצוות. השיפור של קאיו, שההחלטה להעביר אותו תפקיד מיד אחרי עזיבת גיא לוזון נראית טובה יותר, אמורה להשאיר אותו בהרכב. אם אזולאי יפתח על הספסל, זה יהיה בעיקר בשל המדיניות החדשה של אלאך שרוצה לשמור על יציבות בהרכב עד סיום העונה. גילי ורמוט וגיורגי קוסטדינוב כשירים ואמורים להיות בסגל ביום שני.

הפועל ראשון לציון פנתה למכבי חיפה בבקשה לשאול את הבלם/מגן שי בן דוד.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה פנתה לשרים: "פעילות משטרת ישראל אינה מספקת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully