וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: אחי נצרת הפסידה 1:0 לעפולה, 2:4 לנצרת עילית על חדרה

הירוקים לא הצליחו להתקרב לצמרת וספגו הפסד ביתי בעקבות שער עצמי של אכראם שריח (56). צמד לגיא דיין בחגיגה של נצרת עילית, הרצליה ניצחה 0:1 את נשר בקרב תחתית חשוב ורמת השרון והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0

מחזור 18מחצית12/01/2018
מכבי אחי נצרת
    0
      הפועל עפולה
      שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים. שלומי גבאי
      שחקני נצרת עילית חוגגים/שלומי גבאי

      המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים ויושלם ביום שני עם ארבעה נוספים. שלוש הראשונות, הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב והפועל קטמון, ישחקו רק בעוד כמה ימים ואחי נצרת רצתה לנצל זאת כדי לשפר עמדות בצמרת, אך הפסידה 1:0 בביתה להפועל עפולה. במפגשים נוספים מכבי הרצליה השיגה ניצחון 0:1 חשוב על נועלת הטבלה עירוני נשר, הפועל נצרת עילית וגיא דיין חגגו עם 2:4 בחוץ על הפועל חדרה והפועל רמת גן ועירוני ניר רמת השרון נפרדו ב-0:0.

      מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 1:0

      במשחק שהתקיים ללא קהל זכר לאירועי הדרבי הנצרתי, המארחים ידעו שניצחון יקרב אותם מאוד למקום השני ממנו הם התרחקו בשבועות האחרונים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, דווקא האורחים הפתיעו ועלו ליתרון הודות לשער עצמי של אכראם שריח בדקה ה-56, עליו הצליחו לשמור עד לסיום והעלו את מאזנם ל-25 נקודות. נצרת פספסה הזדמנות גדולה להיצמד לצמרת והיא ממשיכה בתקופה הרעה שלה.

      הפועל חדרה - הפועל נצרת עילית 4:2

      מי אם לא אסי גומה, הסקורר הנפלא של חדרה, העלה את המארחים ליתרון מוקדם בדקה ה-7 אחרי שהגיע לכדור אורך ושיגר אותו לרשת כמו חלוץ גדול. נצרת עילית חזרה לעניינים מהר, ובדקה ה-15 כדור חופשי של גיא דיין מצא את הראש של סם אלישע והחלוץ שהגיע מעכו איזן ל-1:1. דיין ביצע גם מהפך מהיר בדקה ה-19 עם כדור חופשי נהדר והפך ל-1:2. חדרה לא אמרה נואש ובדקה ה-50 ויטלי גנון דהר באגף, הרים טוב ומצא את הראש של סלים עמאש שאיזן ל-2:2. השערים המשיכו להגיע ובדקה ה-83 דולב אזולאי ניצל הגנה לא מסודרת של חדרה אחרי כדור קרן ונגח לרשת את השלישי של נצרת עילית. בדקה ה-90 גיא דיין השלים משחק ענק והשלים צמד בכדור חופשי נהדר, 2:4 לנצרת עילית על חדרה בסיום. נצרת עילית עולה למקום ה-11 עם 23 נקודות, חדרה נשארת ב-8 עם 26.

      עירוני נשר - מכבי הרצליה 1:0

      נועלות הטבלה נפגשו לקרב תחתית לוהט וקריטי. יוסי שבחון העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-35 אחרי שניצל חוסר עירנות בהגנת נשר בשער שהיה ליחיד במשחק. הרצליה השיגה ניצחון ליגה רביעי העונה ולמרות שהיא עדיין מתחת לקו האדום, היא רחוקה נקודה אחת מבני לוד שנמצאת מעליו. נשר נראית כירודת בטוחה והיא במקום האחרון עם 9 נקודות.

      הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 0:0

      משחק שסיקרן לא מעט אנשים סיפק כדורגל חלש בו לא ראיני יותר מדי. רמת השרון נשארת במקום ה-7 עם 26 נקודות, הפועל רמת גן עדיין די מסובכת בתחתית עם 20 נקודות במקום ה-12, 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

      מהלך המשחק

      1

      ארבעת המשחקים הראשונים של המחזור ה-18 יצאו לדרך

      7

      שער! מי אם לא אסי גומה, הסקורר הנפלא של הפועל חדרה, הגיע לכדור ארוך וכמו חלוץ גדול שיגר אותו לרשת כדי להעלות את חדרה ל-0:1 על נצרת עילית

      שחקני חדרה חוגגים את היתרון המוקדם (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי
      15

      שער! גיא דיין מצא בכדור חופשי מדויק את הראש של סם אלישע והחלוץ שהגיעו מהפועל עכו איזן ל-1:1 בין הפועל נצרת עילית להפועל חדרה

      19

      שער! מהפך בחדרה. גיא דיין עם כדור חופשי נהדר קבע 1:2 להפועל נצרת עילית

      מהפך מהיר. שחקני נצרת עילית (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי
      35

      שער! יוסי שבחון ניצל חוסר עירנות בהגנת נשר ומקרוב העלה את מכבי הרצליה ל-0:1 חשוב

      45

      מחציות בארבעת המגרשים

      46

      המחצית השנייה יצאה לדרך

      50

      שער! ויטלי גנון דהר באגף, הרים טוב ומצא את הראש של סלים עמאש שאיזן ל-2:2 בין הפועל חדרה להפועל נצרת עילית

      56

      שער! התקפה של עפולה הסתיימה בשער עצמי של אכראם שריח, שהעלה את עפולה ל-0:1 על אחי נצרת

      סלים עמאש כובש (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי
      82

      שער! דולב אזולאי ניצל הגנה לא מסודרת של חדרה והעלה את נצרת עילית ל-2:3

      90

      שער! גיא דיין השלים משחק ענק והשלים צמד בכדור חופשי נהדר, 2:4 לנצרת עילית על חדרה

      91

      שריקת הסיום בכל המגרשים: נצרת עילית משיגה 2:4 גדול על חדרה, הפועל עפולה הפתיעה עם 0:1 בחוץ על אחי נצרת, הרצליה ניצחה 0:1 את נשר בקרב תחתית חשוב ורמת השרון נפרדה ב-0:0 עם הפועל רמת גן.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully