וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה מחמיאים: "גבריאל תמאש הפך לילד טוב בישראל"

12.1.2018 / 12:44

הבלם המצטיין של הפועל חיפה הגיע עם רזומה עשיר על כר הדשא, אבל תדמית של בליין. ברומניה כתבו: "הוא אחד מהשחקנים הכי מוערכים בעמדה שלו". איבנצ'יץ' סיכם וממתין לחתימה הרשמית

אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 9:53)

בלם הפועל חיפה, גבריאל תמאש, סוחט מחמאות ברומניה. תמאש בן ה-34 נחשב לאורך שנים לאחד מהבלמים הטובים בכדורגל הרומני, אבל הוא התפרסם בגלל הבילויים שלו לא פחות מאשר בזכות היכולת שלו על כר הדשא. סימני השאלה הללו ניצבו מעל ראשו גם כשהוא הצטרף להפועל חיפה בקיץ, אבל בחצי העונה הראשונה תמאש הראה את האיכויות שלו ושימש כבורג מרכזי בסיפור ההצלחה של האדומים מהכרמל.

אתמול (חמישי) פורסמה ברומניה כתבה שסקרה חלק מהשחקנים של סטיאווה בוקרשט מאז שג'יג'י בקאלי הפך למחזיק המניות המרכזי במועדון. בכתבה סופר על הסיבות שהובילו לעזיבה של תמאש ("אחד הבלמים הכי טובים בליגה הרומנית") את סטיאווה ונכתב:

"בינתיים תמאש הפך לילד טוב בישראל. הוא חתם בהפועל חיפה לשנתיים והוא אחד מהשחקנים הכי מוערכים בעמדה שלו בליגת העל הישראלית. הוא שיחק 90 דקות בכל אחד ממשחקי הקבוצה ויתרה מכך, הקבוצה שלו נאבקת על האליפות ומפגרת אחרי הפועל באר שבע בשלוש נקודות אחרי 17 מחזורים".

עוד בנושא:

יוסיפ איבנצ'יץ' שוחרר רשמית מהפועל אשקלון ויחתום בהפועל חיפה
עדכונים חיים לקראת המחזור ה-18 בליגת העל

גבריאל תמאש, שחקן הפועל חיפה. יותם רונן
היכולת על המגרש מעולם לא הוטלה בספק. תמאש/יותם רונן

עוד בהפועל חיפה: עסקת העברתו של יוסיפ איבנצ'יץ' תיסגר עד תחילת השבוע. השחקן ונציגו אבי נמני כבר סיכמו את כל תנאיו הכספיים במועדון וכל שנותר כעת הוא לחתום רשמית על החוזה. איבנצ'יץ' אמור להצטרף לאימונים בתחילת השבוע אחרי שייפגש עם יואב כץ. כרגע כץ מעדיף לא לצרף שחקנים נוספים לסגל. קלינגר היה רוצה לצרף גם את אחמד עאבד, אך כרגע לא ברור אם כץ ישקיע כספים ברכישתו. על מועמדותם של השניים פורסם בוואלה! ספורט.

המאמן ניר קלינגר לא העביר את האימון גם היום בשל מחלה. הוא אמור ליטול חלק באימון המסכם מחר. מאיר בן מרגי לא תרגל הרכב אך לא אמור להיות שינוי משמעותי. חנן ממן החל בשיחות עם המועדון בנוגע לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully