וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מסביר את ההתפרצות על חבריו: "משפחה היא לא גן של שושנים"

שוב סוער בקליבלנד: ג'יימס תירץ את הצעקות על חבריו במהלך התבוסה בידי טורונטו והגיב בתקיפות לטיירון לו שרמז על "חילוקי דעות" בין השחקנים, לאב מודה ש"קשה לראות אור בקצה המנהרה". כל המספרים

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
"מה הכי כואב לי? שלא הייתי על המגרש ברבע האחרון". לברון/רויטרס

נקודת שפל חדשה בקליבלנד. הקאבס הובסו הלילה (בין חמישי לשישי) 133:99 על ידי טורונטו, ובכך "עזרו" ללברון ג'יימס לשבור כמה שיאים אישיים שליליים:

133 הנקודות שהקאבס ספגו הן שיא שלילי בקריירה של ג'יימס במשחק ללא הארכה (ושיא נקודות בכל הזמנים לטורונטו).

לראשונה בקריירה, ג'יימס סיים שני משחקים רצופים עם מדד פלוס/מינוס שלילי (הלילה 22-).

לראשונה בקריירה, לברון הובס בשני משחקים עוקבים ב-25 הפרש ומעלה.

לראשונה בקריירה, קבוצה של לברון פיגרה ב-20 הפרש ומעלה במחצית.

והחדשות הכי רעות: מעולם לא הייתה קבוצה ב-NBA שהובסה פעמיים ברצף ב-25 הפרש ומעלה והמשיכה לזכייה באליפות, כך שבהחלט ייתכן שהלילה גם נקבע גורלה.

במהלך המשחק ג'יימס נראה עצבני במיוחד, והכל התנקז לפסק זמן דרמטי ברבע השני, בו הוא נראה צורח על חבריו ומנהל דין ודברים גם עם המאמן טיירון לו. "אנחנו משפחה, ובמשפחה כמו במשפחה לא תמיד הכל גן של שושנים", הסביר ג'יימס את ההתפרצות בסיום. "מה שראיתם זה היה אותנו מנסה לפענח מה קורה לנו תוך כדי תנועה. דיברתי על הדברים שעוצרים אותנו, כולנו בתור שחקנים בקבוצה רצו לדבר על מה שקורה, אז זה מה שקרה".

עוד בנושא

חם ב-NBA: קליבלנד הושפלה על ידי טורונטו, לברון צרח על חבריו
לברון ג'יימס: "הילדים שלי יכולים להשפיע על העיתוי בו אפרוש"
איפה לברון? התארים האישיים של חצי העונה ב-NBA

פסקאל סיאקאם, טורונטו ראפטורס, חוגג מול טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
"קשה לראות את האור בקצה המנהרה". סיאקאם חוגג מול טריסטן תומפסון/רויטרס

לאחר המשחק העביר טיי לו ביקורת מרומזת על לברון, כשהוא טוען שהדאגה העיקרית שלו בנוגע למצב הנוכחי היא "חילוקי דעות" או "אג'נדות" בתוך הקבוצה". ג'יימס נשאל על האמירה של לו והגיב בתקיפות: "אני מקווה מאוד שהוא טועה. כלומר, באמת? זה מה שקורה לנו בשלב הזה? אחרי שלוש או ארבע שנים יחד? אני מקווה מאוד שזה לא נכון. לי אין שום 'אג'נדה' כרגע, אני רק רוצה לנצח".

ג'יימס הוסיף ש"כולנו חייבים להרגיש אחריות על המעשים שלנו, להבין מה אנחנו עושים לא טוב, לא אנחנו לא משחקים מספיק חזק ומה אנחנו אחד למען השני. היו לנו כמה מהלכים שאי אפשר להרשות לעצמך כשאתה בתקופה רעה. כשאתה מפסיד, יש דברים מסוימים שאתה חייב לעשות כדי שזה ייפסק. אנחנו עושים שגיאות שאי אפשר לקבל במצבנו, אז מנסים להשאיר את כולם דרוכים וממשיכים הלאה".

כשג'יימס נשאל מה הבעיה העיקרית של הקאבס בשני המשחקים האחרונים, בהם הובסו בפער מצטער של 62 נקודות, וענה בלקוניות: "הכי מפריע לי שלא שיחקתי ברבעים האחרונים, כי זה אומר שקרעו אותנו".

קווין לאב הודה ש"כרגע קשה לראות את האור בקצה המנהרה, אבל הוא קיים. יש לנו מספיק כישרון כדי לעבור את זה ולעשות דברים יפים העונה. כולנו צריכים לצאת מזה ולהתחיל להשתפר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

קיירי אירווינג משועשע למדי מהנאום של לברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully