וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "הוכחנו שיש לנו לב". פייר ג'קסון: "ניצחון ענק"

11.1.2018 / 23:10

שמחה גדולה במכבי תל אביב לאחר הניצחון הדרמטי על באמברג. המאמן הודה: "הם היו טובים יותר, אבל אני מאוד גאה במה שעשינו בסיום". הגארד: "הייתה לי הרבה אנרגיה במהלך האחרון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) למסלול הניצחונות עם 88:90 דרמטי על באמברג. הצהובים פיגרו בשמונה נקודות במהלך הרבע האחרון, בעיקר בעקבות התפוצצות של ריקי היקמן שצלף 21 נקודות מה-23 שלו במחצית השנייה, אך קאמבק מרשים בדקות הסיום הבטיח ניצחון ביתי חשוב. מייקל רול הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 23 נקודות, פייר ג'קסון ביצע סלאלום בשניות הסיום וחמק מניסיונות העבירה של הגרמנים כדי להבטיח את הניצחון.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב נחלצה מפיגור ברבע האחרון וניצחה 88:90 את באמברג
הפועל תל אביב האשימה בבית הדין: "רגב פנאן בא לעשות פרובוקציה"
זה לא נגמר, זה רק הסופו: הקאמבק המרגש והמדאיג של סופוקליס שחורציאניטיס

ארט פראחוסקי שחקן מכבי תל אביב עם פייר ג'קסון. יוסי ציפקיס
ברח לכולם במהלך האחרון. פייר ג'קסון בלב החגיגות/יוסי ציפקיס

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב: "אני מאוד גאה במה שעשינו בדקות האחרונות. ניסינו לפני כן, אבל יש רגעים שזה לא עובד. לא הבנתי חלק מהתגובות של השחקנים, עשינו טעויות רבות ולפעמים זה בלתי מובן. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב גם בהגנה וגם בהתקפה, אבל יש לנו לב ונלחמנו עד השניות האחרונות. אנחנו ראויים לניצחון כי שיחקנו 40 דקות, ומשחק כדורסל הוא 40 דקות. אני רוצה לתת קרדיט לבאמברג ולמאמן שלה, הם שיחקו טוב יותר הערב".

פייר ג'קסון, רכז מכבי תל אביב: "הייתה לי הרבה אנרגיה במהלך האחרון כי לא שיחקתי במהלך המשחק כמעט. לא משנה מה שהיה במשחק, הכי חשוב שניצחנו. היו כמה שחקנים ששיחקו מצוין אצלנו היום. ג'ונה בולדן היה מצוין וגם מייקל רול. זה ניצחון ענק בשבילנו, היו לנו כמה הפסדים כואבים. זה חשוב מאוד בשבילנו, בעיקר כאן בבית".

מייקל רול: "זה היה משחק חשוב עבורנו, והניצחון ענק. היינו זקוקים לזה, יצאנו ונלחמנו חזק. באמברג שיחקה מצוין, אבל התעלינו בסיום והשגנו שתי עצירות שעשו את ההבדל. היינו בפיגור שש נקודות, פייר עשה מהלך של ארבע נקודות ומשם המשכנו לשתי עצירות ושני ריבאונדים גדולים".

ג'ון דיברתולומאו: "זה ניצחון גדול מבחינתנו. אני מנסה להיכנס ולעשות את הכי טוב שאני יכול, המאמנים והחברים מעודדים אותי וסומכים עליי. אני שמח שזה הצליח הערב. היקמן שחקן מעולה, קשה לשמור עליו והוא זה שהעניק להם את היתרון. דשון עבד קשה כדי לחזור ואני שמח בשבילו שקלע את הסל המנצח. הייתה אווירה נהדרת בהיכל, האוהדים עזרו לנו לחזור לניצחון ביתי ענק".

דיאנדרה קיין: "ג'ון ומייקל נתנו משחק מצוין, אבל היה כאן מאמץ קבוצתי. הנקודות חשובות, אבל ההגנה היא זו שעשתה את ההבדל בסוף. היקמן צלף שלוש שלשות ברציפות, היה לו משחק נהדר, הייתי חייב לעשות משהו כדי לעצור אותו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully