וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הילדים שלי יכולים להשפיע על העיתוי בו אפרוש"

כוכב קליבלנד: "מבאס אותי להחמיץ משחקים של הבן שלי, הצד האבהי עשוי למנוע ממני להמשיך". על הקריירה: "הגעתי רחוק יותר ממה שחשבתי". על הקאבס: "אנחנו כמו דוקטור ג'קיל ומיסטר הייד"

עריכת וידאו: מתן חדד

קליבלנד תתארח הלילה (בין חמישי לשישי) אצל טורונטו למשחק צמרת במזרח, אחרי שהפסידה שישה מתשעת משחקיה האחרונים, וכאשר לפניה סדרה לא פשוטה של מפגשים - אינדיאנה (פעמיים), גולדן סטייט ואוקלהומה סיטי בבית וסן אנטוניו בחוץ - אלה חמישה משישת המשחקים הקרובים של סגנית האלופה. לברון ג'יימס דיבר לקראת המפגש עם הראפטורס על מצבם של הקאבס ועל תוכניותיו לעתיד.

"אני אוהב את הפוטנציאל שלנו", אמר, "ככה אנחנו במהלך העונה הסדירה. זו העונה הרביעית שלי פה מאז שחזרתי וככה אנחנו כל עונה. יש לנו חודשים מצוינים, חודשים פחות טובים ןזמנים בהם אנחנו משחקים טוב יותרופחות. כאלה אנחנו, כמו דוקטור ג'קיל ומיסטר הייד לפעמים, אבל הפוטנציאל תמיד קיים. אתה אף עפם לא רוצה להגיע לפלייאוף בכושר לא טוב, אבל בסופו של דבר הדירוגים מסתדרים מעצמם ואני רק רוצה שנשחק כמו שצריך. לגבי הדירוג, מבחינתי אני יכול לפתוח סדרה בחוץ ולהרגיש בטוח כאילו אני מתחיל בבית".

"המשחק כבר יגיד לי מתי הוא סיים איתי", אמר ג'יימס, שנמצא בעונתו ה-15 ב-NBA, לגבי פרישה עתידית. "אני מסתכל על פרישה בערך עמו שהסתכלתי על התארסות לאישתי. לא ידעתי אם אני מוכן או לא, אבל פשוט הרגשתי שזה הזמן. התזמון היה מתאים, הרגשתי שזה נכון. האם ידעתי שאני מוכן להתחתן? לא. אף אחד במשפחה שלי לא התחתם אף פעם, אך שזה משהו שלא חוויתי. בטוח שאף אחד במשפחה שלי אף פעם לא שיחק ב-NBA ופרש, ככה שזה יהיה דומה.

עוד בנושא

מינסוטה חגגה גם על חשבון אוקלהומה סיטי, הצגה לכריס פול
לוס אנג'לס קליפרס הביסה את גולדן סטייט, 50 נקודות ללו וויליאמס
ההצגה של לו וויליאמס: "50 זה מספר ענק, זה הישג מדהים"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. AP
חושב על העתיד. לברון ג'יימס/AP

"הדבר היחיד שיכול למנוע ממני מלהמשיך כמה שבא לי הוא היידים שלי, שמתבגרים. הבן שלי כבר בן 13 והוא יופי של שחקן כדורסל. במסע משחקי החוץ הנוכחי כבר החמצתי ארבעה משחקים שלו וזה מבאס. יש לי גם ילד בן 13 וילדה בת שלוש, אז הצד האבהי פורץ לפעמים. זה יהיה פקטור שישפיע על משך הזמן שעוד אשחק. נראה, נראה. כרגע אני מרגיש נפלא".

על הקריירה שלו: "כבר הגעתי רחוק יותר ממה שחשבתי שאצליח, אז בשלב הזה כל דבר הוא בונוס. אני כבר 15 שנה פה והייתי באור הזרקורים במשך חצי מחיי, אולי יותר מכך. אני בן 33 והתחלתי עם זה כשהייתי בן 15, אז זה כבר 18 שנים שאני באור הזה והגשמתי יותר ממה שאי פעם חלמתי. בנקודה הזו אני פשוט מוסיף תוספות מטורפות על העוגה, כמו שהבת שלי הייתה עושה. פשוט זורק כל מיני דברים על העוגה ומה שקורה, קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully